μπορέσει να οδηγηθεί με ασφάλεια και χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις για τον αναβάτη. Αυτό επιτυγχάνεται με τους παρακάτω απλούς αλλά σημαντικούς τρόπους ελέγχου.
* Ελέγχουμε αν τα παξιμάδια, οι βίδες και όλα τα εξαρτήματα είναι
σφιχτά, χωρίς φθορές και χωρίς να έχουν ζημιές.
* Ελέγχουμε αν τα φρένα λειτουργούν σωστά και αποδοτικά
* Ελέγχουμε αν το τιμόνι στρίβει ελεύθερα, δηλαδή αν μπορεί να γυρίσει χωρίς αντίσταση και χωρίς υπερβολικό "παίξιμο".
* Ελέγχουμε αν οι τροχοί κυλούν ομαλά χωρίς κανένα είδος ταλάντευσης, να είναι καλά στερεωμένοι στο πιρούνι και στον σκελετό και να είναι σε καλή κατάσταση και με πίεση
αέρα η οποία να είναι μέσα στις συνιστώμενες τιμές που αναφέρονται πάνω στο σώμα τους.
* Ελέγχουμε τα πετάλ να είναι καλά σφιγμένα στους άξονες
* Ελέγχουμε οι ταχύτητες να είναι σωστά ρυθμισμένες και να λειτουργούν όπως αναμένεται.
* Ελέγχουμε η εμπρόσθια και οπίσθια ανάρτηση να μην είναι χαλαρές και να μην κάνουν οποιοδήποτε παράξενο θόρυβο.
* Ελέγχουμε το κουδούνι και τα φώτα να λειτουργούν και να είναι καθαρά.
Πραγματοποιώντας τους παραπάνω απλούς αλλά βασικούς ελέγχους εξασφαλίζουμε ότι η βόλτα μας, μακρινή ή κοντινή θα κυλήσει ομαλά χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις.
http://chania-trekkbikers.blogspot.com/2011/04/blog-post.html