Σήμερα το πρωί χτύπησε η ταχυδρόμος και μου άφησε ένα δέμα. Μια και δεν είχα παραγγείλει κάτι προσφάτως, το άνοιξα εν αγωνίως.
Η αλήθεια είναι ότι τα ελ.τα. στην περιοχή μου μάλλον δεν φέρονται και πολύ επαγγελματικά (μου έχουν σκίσει μπλούζα και μου την έστειλαν μετά από μισό έτος, παίρνω τηλέφωνο τον προϊστάμενο και δεν το σηκώνει, μου αφήνουν χαρτάκια ακόμη και όταν είμαι στο σπίτι κτλ. αργούν πάρα πολύ στην παράδοση, κάποια πακέτα δεν τα έχω παραλάβει ακόμη)αλλά αυτή τη φορά, έγινε πάλι κάτι απίστευτο.
Έλαβα ένα βιβλίο που είχα παραγγείλει πριν από 4 μήνες! Μπορείτε να το διαπιστώσετε από την απόδειξη. Δυστυχώς είχα κατηγορήσει την εταιρεία bestbargainbooks, η οποία μου επέστρεψε τα χρήματα (full refund). Αν συνεχίσουν τα ελ.τα. τη συντήρηση αυτής της αντιεπαγγελματικής νοοτροπίας, οι ξένοι δεν θα μας στέλνουν πακέτα, διότι δεν θα τους συμφέρει και να στέλνουν και να μας επιστρέφουν τα χρήματα που δώσαμε για να το παραλάβουμε στην πόρτα μας. Θα ενημερώσω και την ΕΕΤΤ μήπως και βελτιωθούν λίγο τα πράγματα με τις μεταφορές πακέτων. Κατά τα άλλα, ζούμε στην κοινωνία της πληροφορίας, όπου η φυσική παρουσία του πολίτη δεν απαιτείται στις συναλλαγές με το δημόσιο...
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ