tromaktiko: «Μου λείπουν πολύ οι γονείς μου»

Σάββατο 23 Απριλίου 2011

«Μου λείπουν πολύ οι γονείς μου»



«Μου λείπουν πολύ οι γονείς μου»
Η Νικολέττα Καρρά έχει κόψει κοντά τα μαλλιά της και είναι σχεδόν αγνώριστη…
Η ηθοποιός μιλά για το θέμα γάμος και παιδί, αλλά και για τους γονείς της που τους έχει χάσει και τους δυο. Η Νικολέττα λέει πως θα προτιμούσε να μην παντρευτεί εάν δεν υπάρξουν οι κατάλληλες συνθήκες. Έχοντας χάσει
τον πατέρα της, όταν ήταν οκτώ ετών και την μητέρα της, όταν ήταν 23,  η ηθοποιός λέει στο Down Town:«Μου λείπουν πολύ οι γονείς μου, ιδίως στις χαρές. Όταν μου συμβαίνει κάτι καλό, σκέφτομαι την μαμά μου και πόσο θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί της. Το θέμα οικογένεια, λοιπόν, για μένα βασίζεται εκεί. Από πολύ μικρή έμεινα μόνη μου και αναγκάστηκα να παλέψω για να ζήσω. Ήξερα ότι δεν είχα κανέναν, πως έπρεπε να είμαι αυτόνομη, ανεξάρτητη και να μπορώ να τα βγάλω πέρα και στα εύκολα και στα δύσκολα. Εκεί μάλλον στηρίζεται και το ότι κατά βάθος είμαι αντράκι».
 
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!