Και οι μοτοσυκλετιστές αντί να οδηγούν, γι' αυτό το λόγο, εκατό φορές πιο προσεκτικά, οδηγούν εκατό φορές πιο επικίνδυνα. Ποιόν θέτουν σε κίνδυνο; Πρωτίστως τον εαυτόν τους και δευτερευόντως τους υπόλοιπους. Οδήγηση χωρίς κράνος, σφήνες, επικίνδυνοι ελιγμοί, πέρασμα με κόκκινο, οδήγηση ανάποδα σε μονόδρομο, οδήγηση με 60-70 χλμ/ω ανάμεσα σε σταματημένα αυτοκίνητα (λες και έχει υπογράψει κανένα συμβόλαιο ότι δε θα πεταχτεί κανένας, ούτε πεζός, ούτε σκυλί καν), οδήγηση λες και ο χώρος ανάμεσα στα αυτοκίνητα, που μπορεί να πηγαίνουν και με 100 χλμ/ω είναι νόμιμη λωρίδα για δίκυκλα, STOP δεν υπάρχει, κόκκινο δεν υπάρχει και πολλά πολλά πολλά άλλα.
Όσο πιο εκτεθειμένος είναι, τόσο πιο πολύ θέτει τον εαυτό του σε κίνδυνο ο κάθε οδηγός: ο ΙΧης είναι πιο εκτεθειμένος από τον φορτηγατζή, αλλά οδηγεί πιο "τρελά" από αυτόν. Ο δικυκλιστής είναι πιο εκτεθειμένος από τον ΙΧ, αλλά οδηγεί πιο επικίνδυνα από αυτόν. Ο πεζός είναι πιο εκτεθειμένος από όλους, αλλά κυκλοφορεί πιο αμέριμνα από όλους.
Βέβαια, πως να μην τα κάνουμε αυτά όταν έχουμε τα χειρότερα παραδείγματα από τους επώνυμους: πολιτικούς, δημοσιογράφους, που δεν φορούς ούτε κράνος.
ΠΡΟΣΟΧΗ θέλει και μυαλό. Για να μην γινόμαστε περίγελος. Γιατί έτσι όπως μου είπε και μια φορά ένας τουρίστας: "Είστε ο λαός με τους πιο καλά προστατευμένους αγκώνες μοτοσικλετιστών".
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ