Να είστε σίγουρος ότι μίλησα με υπεύθυνο της εταιρίας για το θέμα αλλά ή δεν του έδινα να καταλάβει ή το αντίθετο.Ευχαριστώ τον φίλο για την επεξήγηση του TCS.Πάντως δεν θα έπρεπε να παρεξηγηθείτε για το θέμα του λεπτομερούς ελέγχου του πελάτη αφού αυτό θα έπρεπε να ζητάτε και εσείς οι πωλητές.Τα μπράβο στο τέλος πάλι εσείς θα τα πάρετε αν μείνει ευχαριστημένος ο πελάτης.Και πάλη συγνώμη προς τον πωλητή αυτοκινήτων.Παρακαλώ το tromaktiko αν είναι δυνατόν το μήνυμα να αναρτηθεί μετά της εννέα το πρωί ώστε να το διαβάσει ο πωλητής αυτοκινήτων.
Αναγνώστης