tromaktiko: Εργασιακός «αχταρμάς» η εταιρεία τηλεφωνικών υπηρεσιών CENTRONET

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Εργασιακός «αχταρμάς» η εταιρεία τηλεφωνικών υπηρεσιών CENTRONET



Με αφορμή τη σχετική εργασιακή μου εμπειρία στην γνωστή μεταξύ άλλων εταιρεία τηλεφωνικών πωλήσεων CENTRONET...
η οποία εδρεύει στο κέντρο της Αθήνας, θα ήθελα να αναφέρω ότι πρώτη φορά στα χρόνια του εργασιακού μου βίου αντιλήφθηκα την τεράστια εναλλαγή συναδέλφων εργαζομένων δίπλα μου, από τις πρώτες κιόλας ημέρες εργασίας στην αναφερόμενη εταιρεία.

Το γεγονός αυτό με οδήγησε σε ένα κύριο συμπέρασμα το οποίο και έγινε πράξη στην πορεία: ότι γενικά αν δεν επιτυγχάνεις του «επιθυμητούς» στόχους, οι υπεύθυνοί σου σε «πετάνε» εκτός χωρίς καμία πίστωση χρόνου. Σκέψη, η οποία όπως μόλις τόνισα έγινε πραγματικότητα δεδομένου ότι δεν πέρασαν ούτε καν 2 εβδομάδες εργασίας και βλέποντας ήδη μέσα σε αυτό το διάστημα «απώλειες» συναδέλφων, ξαφνικά μού ανακοινώθηκε από τους υποτιθέμεθα «βαπτισμένους managers», φερόμενους με κοστούμια υπευθύνου μπουφετζή…(προς θεού δεν έχω κάτι με το συγκεκριμένο επάγγελμα!!!) ότι δεν τα «φέρνω» παρά το γεγονός ότι και πωλήσεις μέσω του τηλεφώνου πραγματοποιούσα και γενικά είχα το επικοινωνιακό χάρισμα για περαιτέρω βελτίωση στους στόχους. Αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για αυτούς παρόλο που σε σχετική τους ενημέρωση-εκπαίδευση, όπως αυτοί τη βάπτισαν, σχετικά με τους στόχους και τη γενικότερη «τηλεφωνική» αντιμετώπιση των διάφορων ανυποψίαστων πελατών, τονίσαν ότι η παρούσα εταιρεία δεν βασίζεται σε εξωγενείς παράγοντες όπως η ανεργία (για τυχόν πιθανή εναλλαγή εργαζομένων), θέλοντας έτσι να δείξουν τη συναδελφικότητα και τη σταθερότητα στο συγκεκριμένο εργασιακό περιβάλλον. Τι τραγική ειρωνεία…

Όσον αφορά τους ανυποψίαστους πελάτες που μόλις ανέφερα, αυτό έχει να κάνει κυρίως με την τηλεφωνική τους παρότρυνση στην τελευταία νέα μόδα περί εναλλακτικών και «φθηνών» παρόχων εταιρειών ηλεκτρικής ενέργειας. Η εμπειρία και τα όσα «διδάχτηκα» στην υποτιθέμενη εκπαίδευση μού απέδειξαν ότι σε καμία σχεδόν περίπτωση δεν αξίζει να «μετακινηθεί», τουλάχιστον στην παρούσα χρονική περίοδο, κάποιος τιμολογιακά από τη ΔΕΗ στη συγκεκριμένη ελληνική εταιρεία-πελάτη της CENTRONET, ειδικά όταν πρόκειται για οικιακή χρήσης τιμολόγια. Για να λέμε! του στραβού το δίκιο, το αντίθετο θα ίσχυε μόνο σε σταθερές ετήσιες καταναλώσεις κιλοβατώρων σε κάθε νοικοκυριό. Δείξτε όμως ένα τέτοιο σπιτικό που χειμώνα-καλοκαίρι καταναλώνει ίδια ποσά ενέργειας..!!! Και άντε μετά να αποδείξεις τηλεφωνικά το αντίθετο με διάφορες μπουρδολογήσεις...!!!

Επιπρόσθετο και τελευταίο σημείο…η στιγμή της πληρωμής...για 2 εβδομάδες εργασίας μού έγινε μοναδική λύση-υπόδειξη να πληρωθώ μέσω τραπέζης και μάλιστα όχι άμεσα αλλά σε 15 ήμερες…!Λογιστήριο στα πρόθυρα καταστροφής θα μπορούσα να χαρακτηριστεί αφού δεν ήταν σε θέση να αποπληρώσει δεδουλευμένα ούτε μισού μήνα μιάς ημι-απασχόλησης! Σε κάθε περίπτωση η συγκεκριμένη εταιρεία αποδείχτηκε ούτε καν πρώτης φάσης χωνευτήρι της τεράστιας ανεργίας που όλοι βλέπουμε σήμερα, χωρίς να δίνει πιστώσεις χρόνου και ευκαιρίας παρά μόνο σφαλιάρες απορριψης.

Προς κάθε ανιχνευτή σχετικών ανακυκλωμένων και παντελώς ίδιων αγγελιών στο διαδίκτυο και στις εφημερίδες…

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!