tromaktiko: Cosmote παράπονα...

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Cosmote παράπονα...



Θα ήθελα να εκφράσω τη δυσαρέσκεια μου σχετικά με την Cosmote. Είμαι χρόνια πελάτης στην εταιρεία, εδώ και κάμποσο καιρό έχω μια επιδότηση με...
 καταληκτική ημερομηνία μέχρι τέλος περίπου του μήνα να τη χρησιμοποιήσω και περιμένω το iphone 4 για να το αγοράσω. Κάθε μέρα παίρνω τηλέφωνο σε διάφορα καταστήματα της Cosmote για να ενημερωθώ αν υπάρχει διαθεσιμότητα και κάθε μέρα εδώ και καιρό μου δίνουν την ίδια απάντηση "ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΑΣ". Πήρα τηλέφωνο και στο τηλεφωνικό κέντρο και δε μου δώσανε κάποια απάντηση. Για την ακρίβεια με κάνανε μπαλάκι το κατάστημα στο τηλεφωνικό κέντρο και τούμπαλιν. Ειλικρινά σκέφτονται τι κακό κάνουν στην εταιρεία???Επιτέλους υπάρχει κάποιος υπεύθυνος να ενημερώσει τους πελάτες???? Μήπως να κάνουμε μια γιούρια για άλλες εταιρείες όλοι μας, μπας και πάρουν κάποιο μαθηματάκι???? Φταίμε εμείς που τους κάναμε σχεδόν ΜΟΝΟΠΏΛΙΟ.....Έλεος....



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!