tromaktiko: Απάντηση στο: Καταγγελία για E-shop

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Απάντηση στο: Καταγγελία για E-shop



Δυστυχώς η κατάσταση στην "δυνατή" ελληνική εταιρεία πάει από το κακό στο χειρότερο.
Όπως και ο φίλος που γράφει το http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/e-shop_29.html.

Έτσι την πάτησα κι εγώ. Παρήγγειλα μια σύνθεση υπολογιστή για ένα φίλο μου, περιμένω 3 εβδομάδες τώρα, έχουμε αλλάξει 3-4 φορές βασικά κομμάτια γιατί μου λένε πως αυτά που έβαλα δεν θα έρθουν, αλλά και αυτά που μου πρότειναν δεν βλέπω να έρχονται. Δεν πάει άλλο, θα πάρω να την ακυρώσω...
Επίσης προχθές που πέρασα πάλι από το κατάστημα για τις "αλλαγές", βγαίνοντας έπιασα τον delivery boy που έχουν και τον ρώτησα εμπιστευτικά να μου πει τι γίνεται και γιατί με παραμυθιάζουν.
Μου είπε ότι δεν φταίει ο υπεύθυνος του καταστήματος, αλλά η αποθήκη είναι άδεια και τα προϊόντα που γράφονται στο site έρχονται εβδομάδες μετά αφότου γίνει η παραγγελία!!! Επίσης μου έσκασε και το μυστικό ότι είναι απλήρωτος από τον Ιανουάριο!!! Μπράβο; Αυτή είναι η strongest company; Θα το σκεφτώ πολύ να πάρω και καρφίτσα...


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!