Είμαι πελάτης του e-shop από τότε που ήταν απλά μια γκαρσονιέρα στην αθήνα και όχι μια μεγάλη επιχείρηση με e-shop points παντού.
Από τότε που άνοιξε eshop point και στην πόλη μου (2004) και δεν υπάρχουν έξοδα μεταφορικών δεν ψωνίζω σχεδόν πότε από κανένα άλλο κατάστημα. Η παραγγελίες που έχω κάνει είναι αμέτρητες και είναι αξίας αρκετών χιλιάδων ευρώ μιας και είμαι τεχνικός και ψωνίζω από κει το hardware που χρειάζομαι για κάθε υπολογιστή που αναλαμβάνω, όπως επίσης όταν κάποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει υπολογιστή τον παραγγέλνω από κει γιατί δεν έχω δικό μου κατάστημα. Έχω να πω τα εξής:
Μέχρι πριν 1 χρόνο τα πράγματα κυλούσαν πολύ καλά. Όλες οι παραγγελίες έφταναν πολύ γρήγορα και πέρα από κατι μικροπροβληματάκια (τα οποία είναι κατανοητά από μένα και αναμενόμενα) όλα λειτουργούσαν τέλεια.
Τον τελευταίο 1 κυρίως χρόνο όμως συμβαίνουν πολλά ευτράπελα. Ένα είναι οτι ενώ το προιόν γράφει άμεσα διαθέσιμο, το παραγγέλνεις και αφού περάσουν 3-5 μέρες σε παίρνουν (η στέλνουν μειλ) για να σου πούν ότι δεν είναι διαθέσιμο. ¶μα περιμένεις ένα αντικείμενο είναι εύκολο να τους πάρεις και να ρωτήσεις, άμα περιμένεις όμως κάμποσες παραγγελίες και η καθεμία έχει κάμποσα προιόντα δεν μπορείς να ασχολείσαι συνέχεια με αυτό το πράγμα επειδή αυτοί είναι ασυνεπείς και γράφουν "άμεσα διαθέσιμο" ενώ δεν είναι. Αν γράφει "διαθέσιμο σε 1-2 εργάσιμες μέρες" τότε την κάτσατε, να είστε σίγουροι οτι μπορεί άνετα να φτάσει τις 1-2 εργάσιμες εβδομάδες. Κι όταν τους παίρνεις και ρωτάς πότε θα είναι διαθέσιμα ΠΑΝΤΑ λένε το κλασσικο "η τέλος αυτής της εβδομάδας ή αρχές της επόμενης" πράγμα που είναι σχεδόν πάντα ΨΕΜΑ.
Έτσι λοιπόν σταμάτησα να παραγγέλνω από το e-shop και το γύρισα στο (μισητό για μένα στο παρελθόν γιατί συμπεριφερόταν όπως το e-shop σήμερα) πλαίσιο που για παραγγελίες άνω των 80¤ έχει δωρεάν μεταφορικά.
Πρόσφατα υπέκυψα και έκανα μια παραγγελία για έναν υπολογιστή από το e-shop γιατί το πλαίσιο δεν είχε τη μητρική και τη μνήμη που ήθελα και αυτή είναι από τις χειρότερες παραγγελίες.
Από τότε πέρασε 1 ΜΗΝΑΣ και μετά από άπειρα τηλέφωνα μου λένε τις ίδιες βλακείες του τύπου "θα είναι διαθέσιμα στο τέλος της εβδομάδας η αρχές επόμενης" ενώ όλα γράφανε 1-2 εργάσιμες.
Κάποια στιγμή στην τρίτη εβδομάδα μου στέλνουν το γνωστό μειλ "Το προιόν Α που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο, σας προτείνουμε να το αντικαταστήσετε με το προιόν Β". Έλα όμως που ούτε το Β είναι διαθέσιμο...
Αυτή τη στιγμή σχεδόν ότι προιόν hardware ανοίξετε στο e-shop λέει είτε "Κατόπιν παραγγελίας" είτε "Διαθέσιμο σε 1-2 εργάσιμες μέρες" (που όπως είπα στην πραγματικότητα είναι 1-2 εργάσιμες εβδομάδες).
Ευτυχώς ο υπολογιστής είναι για μένα και δεν έχω να δώσω λογαριασμό σε κανέναν για την καθυστέρηση, σίγουρα όμως είναι η τελευταία μου παραγγελία από το κάποτε αγαπημένο μου online κατάστημα.
To e-shop έχει άλλα 2 καταστήματα (pc1.gr & plus4u.gr) με το pc1.gr να έχει φτηνότερα κάποια πράγματα από το e-shop. Προφάνως πάνε το e-shop για κλείσιμο και μεταφέρουν (για λόγους που αυτοί ξέρουν) τη δουλειά τους αλλού.
Αναγνώστης