tromaktiko: Απάντηση: Για όλες τις καταγγελίες για το e-shop...

Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Απάντηση: Για όλες τις καταγγελίες για το e-shop...



Είμαστε εμπαθής με την τακτική που ακολουθεί.  Προσωπικά, δεν εξυπηρετώ κανένα συμφέρον....
Δεν έχω ανάλογη επιχείρηση για να κάνω κάποιο πόλεμο, ούτε έχω κάποιον γνωστό,φίλο,κολλητό με ανάλογη επιχείρηση για να έχω άμεσα κάποια συμφέροντα.
Είμαι μέλος εδώ και πολλά χρόνια. Η πολιτική του δυστυχώς έχει αλλάξει συγκριτικά του «τότε» με το «τώρα», και είναι εμφανές στην μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών. Εχουν «παρατήσει το άθλημα». Όσο μερίδιο ευθύνης έχει σαν κεντρικό κατάστημα, άλλο τόσο έχει και για τους συνεργάτες του στα υποκαταστήματα, στα θέματα συμπεριφοράς, οργάνωσης, εξυπηρέτησης κοκ. Ότι πρέπει να χαρακτηρίζει δηλαδή μία σοβαρή επιχείρηση.
Για να καταλάβω, για κάτι που θέλω και περιμένω να έρθει θα παίρνω τηλέφωνο; Από την στιγμή που θέλω κάτι και μου το αναγράφει επίσημα στην περιγραφή ότι είναι διαθέσιμο εντός «χ» ημερών, οφείλει και είναι υποχρέωση του να το έχει και να μου το στείλει, αν πάλι δεν συμβεί αυτό, και σε αυτή την περίπτωση οφείλει να με ενημερώσει με κάποιον τρόπο ότι το συγκεκριμένο προϊόν δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και ότι θα καθυστερήσει. Και όχι να με πηγαίνει «αναβολή στην αναβολή». Το βρίσκω άκρως αντιεπαγγελματικό..
Αλλά ηλεκτρονικά καταστήματα γιατί προβαίνουν στην άμεση ενημέρωση και το συγκεκριμένο όχι; Μάλλον είναι αυτά «ζώα», και κάνουν λάθος την δουλειά τους; Ας σοβαρευτούμε λιγάκι..

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!