tromaktiko: Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στα καταστήματα e-shop

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Απαράδεκτη εξυπηρέτηση στα καταστήματα e-shop



Χαίρομαι που υπήρξε ανταπόκριση στην αρχική ανάρτηση. Για να τεκμηριώσω την αρχική μου καταγγελια...
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/e-shop_3588.html
  Είχα παραγγείλει από το e-shop έναν εκτυπωτή ο οποίος βάση της ανάρτησης του ήταν άμεσα διαθέσιμος. Η παραγγελία μου έγινε πριν 1 εβδομάδα, ωστόσο το διάστημα αυτό δεν έλαβα καμία απολύτως ειδοποίηση είτε μέσω mail, είτε μέσω τηλεφώνου, για την εξέλιξη της παραγγελίας. Δηλαδή, αν είναι το προϊον είναι άμεσα διαθέσιμο, και πότε θα μου αποσταλεί. Αντιθέτως έστελναν newsletters για προσφορές. Spam και πάλι spam. Πραγματικό τραγικό.
Η υπομονή μου εξαντλήθηκε ώσπου κατέφυγα στον εξουσιοδοτημένο συνεργάτη, για ακύρωση της παραγγελίας. Δεν ήθελα και πολύ για να τον πείσω για την ακύρωση, το κατάλαβε από το βλέμμα μου. Τους είπα για την ακύρωση και η απάντηση που δέχτηκα ήταν μονολεκτική: “Δεν υπάρχουν διαθέσιμα εμπορεύματα”. Το είπε και το δέχτηκε με μία απλότητα, που πραγματικά απόρησα. Δεν συνέχισα την συζήτηση γιατί ήταν γνωστός μου, και απλά τον σεβάστηκα.
Αντίθετα, κάποια άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα, ακολουθούν την κοινή «πελατειακή λογική» και είναι προς τιμή τους. Εχθές έκανα την ακύρωση από το e-shop,εχθές το απόγευμα παράγγειλα από άλλο κατάστημα (ηλεκτρονικά), μου έστειλαν mail, με πήραν τηλέφωνο και μου έστειλαν sms στο κινητό. Αυριο θα είναι στο σπίτι μου με courier. Ετσι απλά εκαναν την διαφορά, και απλά με κέρδισαν.
Σημαντικό: Καλό είναι να βάλουν οι σχεδιαστές στο account του e-shop, και ένα button:“delete account”, εκεί είναι που θα έχουν πέραση..

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!