tromaktiko: Σχετικά με: Καταγγελία για E-Shop.gr

Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Σχετικά με: Καταγγελία για E-Shop.gr



Αγαπητέ συνάδελφε. Εγώ είμαι ορφανός από πατέρα και συντηρώ την οικογένεια μου με το μισθό μου...
 http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/e-shopgr.html
Οπότε καταλαβαίνεις ότι έχω ανάγκη τα χρήματα ( δεν λέω ότι εσύ δεν τα έχεις ). Αλλά νιώθω ντροπή που έχω έναν τέτοιο συνάδελφο που δεν εκτιμά το ότι εποχή κρίσης πρέπει να έχουμε όλοι μια κατανόηση – υπομονή. 
Υπάρχουν δουλειές που μπορεί να κάνουν να πληρώσουν 1-2 μήνες αργότερα και έχεις εσύ παράπονο? ¨όταν μας έδιναν τις υπερωρίες στην ώρα τους και μας πλήρωναν 1-2 του μηνός τα ξέχασες αυτά??? Τι να πω ίσως τελικά στο e-shop μας έχουν καλομάθει και τώρα που πρέπει εμείς να βοηθήσουμε την εταιρία τις χώνουμε μια μούτζα και την στέλνουμε στο …! Δεν είναι έτσι αγαπητέ συνάδελφε 
Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!