Ο πατέρας μου έχει ένα δάνειο από το 2003 επαγγελματικό. Ξεκίνησε με κυμαινόμενο επιτόκιο 6,25%....
Σήμερα έχει φτάσει στο 8,60%. Όλα αυτά τα χρόνια το επιτόκιο ποτέ δεν έπεσε. Πάντα ανέβαινε. Θα μου πει κάποιος γιατί δεν πήρε με σταθερό επιτόκιο. Διότι απλά του είπαν ότι μόνο με κυμαινόμενο χορηγείται το επαγγελματικό δάνειο που χρειαζόταν. Αφού όλα αυτά τα χρόνια διαμαρτύρεται προς την τράπεζα EUROBANK ,στην τράπεζα Ελλάδος και στον τραπεζικό μεσολαβητή δεν κατάφερε τίποτα. Αποφασίζει να πάει σε ένα κατάστημα της εν λόγω τράπεζας ως νέος δανειολήπτης για να δει με τι επιτόκια δουλεύουν σήμερα η τράπεζα. Ζητά ένα δάνειο για τον ίδιο ακριβώς λόγο , που είχε πάρει και αυτό που έχει. Του λέει λοιπόν η υπάλληλος, αφού τηρεί όλες τις προυποθέσεις, το επιτόκιο του δανείου θα είναι κυμαινόμενο διότι όπως και τότε, με σταθερό δεν σου χορηγούν δάνειο, και θα είναι 6,75 %. Οπότε κατάλαβε ότι έτσι παγιδεύουν όλους τους δανειολήπτες με χαμηλό επιτόκιο και στην πορεία το ανεβάζουν διαρκώς εκεί που θέλουν. Κατόπιν πήρε το κατάστημα το οποίο συνεργάστηκε και του λέει του αρμόδιου υπάλληλου, ο οποίος τυγχάνει να είναι ο ίδιος από το 2003 που πήρε το αρχικό δάνειο, να του λύσει μια απορία. Η απορία είναι τι επιτόκιο θα του έβαζαν στο ίδιο δάνειο αν πήγαινε σήμερα να το ζητήσει και του απαντά ο υπάλληλος ότι θα ήταν 9%. Του λέει λοιπόν ο πατέρας μου ότι έχει στοιχεία σημερινά, συγκεκριμένα 14 Απριλίου 2011 , ότι σε άλλο κατάστημα του είπαν 6,75%. Του λέει λοιπόν του υπαλλήλου να μην του λέει ψέματα και να μην τον κοροιδεύει. Τότε ο υπάλληλος ,υβρίζοντας του κλείνει το τηλέφωνο. Η συμπεριφορά της eurobank και είδικά του συγκεκριμένου καταστήματος είναι αδικαιολόγητη. Γι' αυτό θα προβεί σε οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια προκειμένου να δικαιωθεί.
Aναγνώστης