tromaktiko: Εισπρακτική εταιρεία FIRST CALL

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Εισπρακτική εταιρεία FIRST CALL



Πριν απο 5 χρόνια δανείστηκα από την τράπεζα Πειραιώς ένα ποσό των 5000 ευρό...έχω κανονίσει την μηνιαία δοση που ανέρχεται σε 90 ευρό να δίνεται κατευθείαν απο έναν λογαριασμό μισθοδοσίας που είχα ανοιξει στην εν λόγω τράπεζα. τα τελευταία 2 χρόνια όμως σταμάτησα να πληρωνομαι μεσο αυτου του λογαριασμου λογω αλλαγης εργοδότη. το αποτελεσμα είναι να αργει η καταβολη της συγκεκριμενης δοσης καποιες ημερες καθως πρεπει εγω πλεον καθε μηνα να πηγαινω στην τραπεζα να καταβαλω το ποσον. να σημειωσω πως το υπολοιπο του ανεξοφλητου δανειου ειναι πλεον στα 1000 ευρο. συνηθως πηγαινω καθε 2 μηνες και τοποθετω 200 ευρο. τον τελευταιο μηνα λογω εγκυμοσυνης μου και γεννας φυσικα δεν πηγα να καταβαλω το ποσο. απο την συγκεκριμενη εταιρεια με καλεσανε αρκετες φορες για να μου πουνε πως εχω ενα ληξιπροθεσμο των 35 ευρο, εγω καθε φορα ευγενικα εξηγουσα πως λογω γεννας αδυνατω αυτον τον μηνα να καταβαλω τα χρηματα και πως τον επομενο θα καταβαλω το ποσο και περισσοτερα οπως κανω καθε φορα. η κατασταση ειναι τραγικη, σημερα συγκεκριμενα δεχτηκα πανω απο 20 κλήσεις, τις τελευταιες 2 ημερες επειδη αναγνωριζω τον αριθμο τους δεν το σηκωνω. σημερα μετα απο 20 αναπαντητες σηκωσα το τηλεφωνο και αφου κρατησα τα στοιχεια της εν λογω υπαλληλου την ενημερωσα πως θα τους καταγγειλω για την ενοχληση τους. περιττο να πω πως παιρνουνε και ακαταλληλες ώρες. η υπαλληλος μου ειπε πως παιρνει εκ μερους της τραπεζας και πολυ απλα της επισημανα πως σαφως δεν εχουνε οδηγια απο την τραπεζα να με καλουνε 20 φορες ημερησίως, ακατάλληλες ώρες και να ειναι και εριστικοι απεναντι μου. και σκεφτειται οτι μιλαμε για ενα ευτελες ποσό των 35 ευρώ ληξιπροθεσμο, που να ήτανε δηλαδη 35.000 ευρώ. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
 Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!