πώς θα βρει δουλειά στο εξωτερικό, εγκαταλείποντας τη χώρα µια για πάντα εξαιτίας της κρίσης, και ταυτόχρονα αναζητά τα... (ά)παντα γύρω από το όνοµα Τζούλια. Την πασίγνωστη (πλέον) ξανθιά σταρ...
Ενδιαφέροντα στατιστικά για τη χρήση του διαδικτύου στην Ελλάδα δηµοσίευσε η Google Greece, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγµατοποίησε για το Adsense πριν από µερικές µέρες στην Αθήνα. Πιο συγκεκριµένα, µερικά από τα πιο αξιοσηµείωτα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση είναι τα εξής:
♦ Ο αριθµός των κατοίκων της Ελλάδας µε πρόσβαση στο διαδίκτυο ξεπερνά τα 4 εκατοµµύρια.
♦ Πάνω από 200.000 smartphones πουλήθηκαν κατά το τελευταίο τρίµηνο του 2010, αριθµός που ξεπερνά τον αντίστοιχο των επιτραπέζιων υπολογιστών.
♦ 30 εκατοµµύρια βίντεο προβάλλονται κάθε µήνα µέσω του YouTube.
♦ Ο αριθµός των λογαριασµών σε υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης φτάνει τα 4 εκατοµµύρια.
♦ Ο µέσος εβδοµαδιαίος χρόνος που αφιερώνει κάποιος on-line φτάνει τις 10 ώρες.
♦ Καθηµερινά πραγµατοποιούνται περισσότερες από 500.000 αναζητήσεις.
♦ Η άνοδος της χρήσης του διαδικτύου µέσω κινητών συσκευών αυξάνεται µε ταχείς ρυθµούς. Συγκεκριµένα, 8 φορές ταχύτερα σε σχέση µε τον αντίστοιχο ρυθµό διείσδυσης του διαδικτύου στα PC.
♦ Ο όρος «δουλειές στο εξωτερικό» εµφανίζει κατακόρυφη άνοδο στις αναζητήσεις της Google από το δεύτερο τρίµηνο του 2009 και µετά.
Και, τέλος, οι όροι «Tsunami» και «Τζούλια» εµφανίζουν τις µεγαλύτερες εξάρσεις (spikes) ως προς τον αριθµό των αναζητήσεών τους, ο καθένας βέβαια για (πολύ) διαφορετικούς λόγους.
http://topontiki.gr/article/15845