Οι ταινίες θα προβάλλονται μέσω του δορυφορικού καναλιού DirectTV και ο συνδρομητής θα μπορεί να επιλέγει τη ταινία που θέλει να δει πληρώνοντας το τσουχτερό κόστος των $30 ανά ταινία. Με το τρόπο αυτό το Hollywood δίνει ακόμα μια επιλογή στον θεατή ο οποίος μπορεί να αποφασίσει πότε ακριβώς θα δει μια ταινία και που, με το ανάλογο κόστος παρέχοντας του έτσι τη δυνατότητα επιλογής μέσα από ένα μοντέλο που περιλαμβάνει την προβολή στις αίθουσες, τη νέα Premium υπηρεσία, την ενοικίαση DVD/Bluray ή μέσα από υπηρεσίες όπως iTunes, Zune, Netflix κ.α
Μάλιστα το κόστος των $30 μπορεί να φαίνεται υψηλό όμως αν υπολογιστεί με μια δεύτερη ματιά το κόστος εξόδου στον κινηματογράφου μιας οικογένειας μαζί με άλλα έξοδα που συνήθως την ακολουθούν όπως popcorn,parking, φαντάζει μια άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση.
Ήδη οι πρώτες αντιδράσεις από ιδιοκτήτες κινηματογραφικών αιθουσών έχουν εκδηλωθεί αφού ο φόβος μείωσης της κίνησης είναι υπαρκτός.
insomnia.gr