tromaktiko: Σχετικά με: Hondos center Γλυφάδα και κανονισμοί για κατοικίδια

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Σχετικά με: Hondos center Γλυφάδα και κανονισμοί για κατοικίδια



Καλή μου κυρία, και εγώ έχω σκυλί όπως και πάρα πολλοί άλλοι αλλά δεν τα πέρνουμε μαζί μας ούτε στον hondo, ούτε στα εστιατόρια ούτε στο θέατρο ούτε στο σινεμά....
 αφορά  http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/hondos-center.html
καλό είναι να απαιτούμε τον σεβασμό των άλλων στη ζωοφιλία μας αλλά να σεβόμαστε και μεις το γεγονός οτι κάποιοι τα σιχαίνονται άλλοι έχουν αλλεργίες και πως τα αγαπημένα μας τετράποδα δεν τηρούν πάντα τους κανόνες υγιεινής... και τέλος ένας πελάτης μπορεί να είναι παιδί -ξέρετε αυτά με τα δύο χέρια και δυο πόδια....- που ναι μεν δεν σέρνονται και δεν έρπονται αλλά βρίσκονται πολύ κοντά στο έδαφος....

Αναγνώστης

----------------
ΟΚ, θα πω και γω τη γίνεται στην (λογικα πολιτισμένη, συμφωνα με τον ορισμο σας,) Δανία που μενω,
μια που απο οτι μου φένεται στην Ελλάδα δεν κανουμε τίποτα άλλο εκτός του να διαμαρτηρόμαστε.

Οποιοδήποτε κατοικίδιο απαγορεύεται στα καταστηματα. Οι ιδιοκτήτες τους είναι υποχρεωμένοι 
να τα δενουν έξω από την είσοδο του μαγαζιού, τα ζώα δεν επιτρέπονται να μπουν ουτε στο χολ του μαγαζιου, 
ακομα και αν βρέχει η χιονιζει έξω. Φυσικά, στην Ελλαδα θα φοβομασταν ακομα και να το αφησουμε εξω το ζωο, γιατι 
καποιος μπορει να το κλέψει, αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.

Ο λογος που τα μαγαζια δεν επιτρεπουν ζωα, ειναι γιατι ετσι περιοριζουν το κοστος που εχει το μαγαζι στο να καθαριζει το πατωμα,
απο που νομιζετε οτι  θα πληρωνόταν ο/οι παραπανω υπαλληλος/-οι για να καθαριζουν το καταστημα; 
Φυσικα και απο τις τιμές των προιόντων, και αυτο στον καταναλωτή επιστρέφει, μην γελιώμαστε...

Οποτε... αφηστε τις διαμαρτηριες και τα παραπονά, στα πολιτισμένα κράτη που αναφερόμαστε ολοι, υπάρχουν αυστηροτεροι κανονες,
και η μεγάλη διαφορα με την Ελλαδα ειναι οτι ο κοσμος θελει να τους σεβεται, οχι να βρισκει τροπους να τους παρακάμπτει...
Αναγνώστης

---------------------

Τι να πω για ορισμενα ατομα που λενε συνεχως οτι θελουν να παει η χωρα μπροστα και γραφουν τετοια πραγματα. Το μονο που μπορω να πω ειναι να απαντησω σε εσας κυρια μου για τα λεγομενα σας.

1ον: Οπου και να απευθυνθειτε, δεν θα σας απαντησει κανενας γιατι βεβαιως δεν γνωριζετε οτι ειναι πολιτικη του καθε καταστηματος, εστιατοριου, ξενοδοχειου κ.λπ. για το εαν θα δεχεται ζωα να εισερχονται σε αυτο.
Να σας πω οτι εχω και εγω ενα υπεροχο σκυλακι, αλλα φροντιζω να σκεφτομαι και τους υπολοιπους ανθρωπους και οχι μονο την παρτη μου γραφοντας τετοιες ασυναρτησιες σε μια τοσο δημοφιλη ιστοσελιδα οπως το τρομακτικο. Για να ξερετε απο ΄δω και στο εξης, οποιος θελει, δεχεται στο καταστημα του οποιον εκεινος θελει. Ενα ξενοδοχειο π.χ. δεν δεχεται κατοικιδια. Ετσι ειναι... Τελος. Σ'οποιν αρεσει.Οπου και να το πειτε, αυτο θα σας πουν. Αν ο ιδιοκτητης του καταστηματος δεν θελει κατοικιδια, εχει το δικαιωμα να τους απαγορευει την εισοδο. Γιάυτο αν ξαν! ατυχει να θιξετε ενα θεμα παρομοιο καποια στιγμη, διαβαστε πρωτα τον σχετικο νομο και υστερα να μιλατε. Γιατι καποιες φορες, φταιει η αγνοια μας και γινομαστε ρεζιλι οπως εσεις τωρα. Οσο για το αλλο. Οπως προειπα, εχω και εγω ενα σκυλακι. Παρολα αυτα, τιποτα και κανεις δεν μου δινει το δικαιωμα να πηγαινω με τον σκυλο μου οπου θελω αφοσον αυτο απαγορευεται. Στην αρχη, με πειραξε. Ομως εκατσα και σκεφτηκα καποια πραγματα που συγνωμη κιολας αλλα επρεπε να τα εχετε σκεφτει και εσεις...
Εαν αφηνω τον σκυλο και δεν τον κραταω, που ξερω εγω αν δεν παει να τους κατουρησει ειτε στα υποδηματα, ειτε σε προιοντα επανω, ειτε και στο πατωμα. Εαν ο σκυλος ξεφυγει απο τον ελεγχο (κατι τον ενοχλησει) και διαλησει ολο το μαγαζι ποιος θα φταιει μετα??? Αν καποιος εχει αλλεργια στο ζωο μου??? Αν το ζωο μου μεταφερει διαφορες ασθενειες εν αγνοια μου και κολλαει τον κοσμο...
Τι γινεται τοτε?
Αλλα ετσι ειναι ο Ελληνας... Οτι δεν του αρεσει καθεται και κατηγορει τους υπολοιπους οτι πρεπει να πανε μπροστα και να ξεφυγουν απ΄τον "μεσαιωνα" ενω ο ιδιος βρισκεται μεσα σε εκεινον. Αλλα δυστυχως κυρια μου, αν ηταν παντου, μπατε σκυλοι αλεστε, θα ειχαμε καταληξει σαν την Κωσταντινουπολη πριν 5 χρονια... Παντου βρομουσε σκ...... Οχι πως τωρα δηλαδη δεν ειναι ετσιΕλλαδα... Αλλα φανταστειτε να ειχαν παντου το ελευθερο να εισερχονται σε καθε καταστημα η εστιατοριο τα κατοικιδια. Θα εμπαινες μεσα και θα μυριζες απ'ολα. Σκυλιλα, Γατιλα, μυρωδιες απο κοπρανα και ουρα...
Αλλα μπραβο. Μπραβο Μπραβο, συγχαρητηρια. Αντιπροσωπευετε τον κλασσικο Ελληνα. Ολα για την παρτη του...

Α,ρε Ελληνα..... Παντα ιδιος.... Δεν αλλαζεις ποτε. Γιαυτο θα εισαι παντα ετσι...

Συγχαρητηρια σε ολους οσους πιστευουν το ιδιο με την κυρια... Μου θελει και να απευθυνθει σε υπουργεια... Να ξερει ομως οτι αν το παει νομικα το θεμα, να διαβασει πρωτα κανενα νομο....
Αντε. Ελεος πια. Ο καθενας το μακρυ και το κοντο του...
Πραγματικα μπραβο απο εμενα σε αυτον τον security που σκεφτηκε τον υπολοιπο κοσμο και δεν αφησε το σκυλακι που ο θεος ξερει αν ηταν εμβολιασμενο, αν δεν ειχε καμια αρρωστια και αν δεν ξεφευγε απ'τον ελεγχο τη ζημια θα ειχε κανει. Ειτε ψυχικη, ειτε σωματικη.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!