tromaktiko: Σχετικά με "Διαμαρτυρ​ία καταγγελία για Interameri​can"

Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Σχετικά με "Διαμαρτυρ​ία καταγγελία για Interameri​can"



Σχετικά με την απάντηση που έδωσε ο αναγνώστης (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/04/interamerican_21.html) για τη διαμαρτυρία που έκανε κάποιος ασφαλισμένος και ζητάει επιστροφή ασφαλίστρων και λέει κακώς που έπελεξε το απρόσωπο online συστημα απο το να πληρώσει κάποια έξτρα και να έχει ασφαλιστή έχω να πω το εξης.
Πρόσφατα είχα ένα τρακάρισμα, το αυτοκινητο μου παρακαρισμένο κανονικά κάποιος που έιχε πιει λίγο παραπάνω απόφασισε να παρει το αυτοκινητό του και να μπει αντικανονικά σε μόνοδρομο με συνέπεια να πέσει στο δικό μου και στο απο πίσω μου αυτοκίνητο. Αυτός σηκώθηκε και έφυγε αφήνοντας κάποιος στοιχεία & τον ευχαριστώ για αυτό λέγοντας μας τη έγεινε, αυτός που μας τράκαρε ήταν ανασφάλιστος (είχα κάλυψη για ανασφάλιστο) που θέλω να καταλήξω οτι ο ασφαλιστής μου & γνωστός ήταν όχι κάποιος που μου αναθεσε η ασφάλεια & με άφησε χωρίς καμία ενημέρωση να βγάλω το φίδι απο τη τρύπα που ακόμα τυρανιέμαι ρωτώντας δικηγόρους & άλλους ασφαλιστές. Αυτό που έχω να πω είναι το εξής να κλέισουν όλες οι ασφαλίστικές που δεν πληρούν τις βασικές προδιαγραφές και κάτι να γίνει με τα ανασφάλιστα...Καλή Ανάσταση σας έυχομαι και στο φίλο που διεκδικεί έστω και αυτά τα 228,93 € να συνεχίσει να τους πέρνει τηλ και να τους πρήζει κάθε μέρα δυστυχώς έτσι δουλεύει το σύστημα μονο με φωνές και υβρεις.



Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!