tromaktiko: Internet στην Cosmote προσοχή καταναλωτές!

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Internet στην Cosmote προσοχή καταναλωτές!



Θα ήθελα να ενημερώσω όλους εσάς που διατηρείτε σύνδεση να έιστε πολύ προσεκτικοί με την εταιρεία cosmote.
Σε μένα προσωπικά συνέβη το εξής περιστατικό. Όταν παρέλαβα το λογαριασμό του κινητού μου με 230 ευρώ χρέωση καταλαβαίνετε πως ενιωσα ( με πάγιο 30 ευρώ το πολύ κάθε μήνα επί χρόνια) Οφειλόταν σε χρήση ιnternet κάτι το οποίο η σύνδεσή μου δεν το παρέχει και ουδέποτε το επιθυμούσα.Δυστυχώς άκρη δεν έβγαλα το μόνο που με ενημέρωσαν ότι μπορεί να πατήθηκε κατά λάθος το my view αυτό χωρίς σύνδεση στο ιντερνετ πως λειτουργεί δεν το καταλαβαίνω.
Το θέμα μου όμως έιναι ότι γνωρίζω από συσκευές,δεν είμαι ηλικιωμένος ή ανίδεος, δεν πήρα ποτέ τη συσκευή στα χέρια μου και να ειδα ότι μπήκα σε κάτι τέτοιο. Συνεπώς αυτή τη στιγμή έιναι ο λόγος μου εναντίον της cosmote.Αυτό κλονίζει την εμπιστοσύνη όλων μας γιατί στον καθένα από εμάς θα μπορεί να τύχει.Να ξυπνήσεις μια ωραία μέρα και να δεις έναν λογαριασμό τον οποίο αδίκως σε έχουν χρεώσει και ειδικά στις εποχές που ζούμε με τη δύσκολη οικονομική κατάσταση που αντιμετωπίζουμε.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!