tromaktiko: Διακοπή τηλεφώνου & Internet από την HOL

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Διακοπή τηλεφώνου & Internet από την HOL



Το internet δεν έχει σωστές ταχύτητες εδώ και 2 εβδομάδες. Έχω επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση και την μία μου λένε ότι έχει πρόβλημα η Ηλιούπολη, την άλλη ότι...
έχει γίνει βραχυκύκλωμα, την άλλη ότι θα το κοιτάξει τεχνικός, θα βρείτε τις επικοινωνίες.
Από εχθές το πρωί (παρασκευή 15/4) έχει κοπή και η τηλεφωνική σύνδεση. Πάλι επικοινώνησα και μου είπαν ότι θα μείνω χωρίς τηλέφωνο για 48 ώρες επειδή φταίει Ο ΟΤΕ!!!!! Πάτε καλά???
Τότε να πάω στον ΟΤΕ να γραφτώ και να φύγω από εσάς αφού ούτως ή άλλος στον ΟΤΕ είμαι και έχω εσάς να παίζετε τον ρόλο του μεσάζοντα!!!
Σήμερα πήρα πάλι τηλέφωνο (έχουμε μωρό στο σπίτι και το χρειαζόμαστε το σταθερό) και μου είπαν (Κύριος Βγενόπουλος) ότι θα πρέπει να περιμένω
να έρθει η Δευτέρα!!!!!!! Δηλαδή 3-4 ημέρες χωρίς τηλέφωνο από την Hellas On Line επειδή φταίει ο ΟΤΕ????Εγώ τότε γιατί πληρώνω την HOL στην ώρα μου και δεν λέω ότι φταίει ο ΟΣΕ επειδή έκανε απεργίες???



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!