για τον υπολογιστη μου,πραγματι αγορασα μια οθονη μαρκας "philips"με 2 χρονια εγγυηση η οποια στις 17/3/2010 παρουσιασε μια βλαβη και την επεστρεψα στο καταστημα που την πηρα για να την επισκευασουν.
Όντος την παρέδωσα και με ενημέρωσαν ότι επειδή είναι στην εγγύηση θα πρέπει να πάει στην αντιπροσωπία και το αποδέχτηκα. Στις 11/4/2010 και με 3ημερη ενόχληση δική μου ο αρμόδιος τεχνικός του καταστηματος με ενημερωσε ότι έγινε αντικατάσταση με νεα ,διοτι η προηγούμενη ειχε κάποιο πρόβλημα στην πλακέτα της και δεν την επισκεύασαν ,οπότε και μπορώ να την παραλάβω ,πήγα λοιπόν στο κατάστημα και ζήτησα από τον υπάλληλο να την ανοίξει και βεβαιωθήκαμε οτι επρόκειτο για νέα οθόνη και δεν ήταν αυτή που άφησα διότι είχε διαφορετικό σειριακό αριθμό .Την ξαναέκλεισε και μου την παρεδωσε. Εκπληκτος τον ρωτησα "χωρις αποδειξη-εγγυηση?" και μου απαντησε οτι η εγγυηση παραμενη ως εχει καθοτι επροκειτε για τον 3μηνα ισχυεις της και αν ηταν στα ορια να ληξη θα μου εδειναν απο την philips αλλους 2-3 μηνες.Ζητησα τοτε να δω τον προισταμενο του καταστηματος μου ξεκαθαρισε οτι αντικατασταση εγγυησης δεν υπαρχει και οτι ο νομος δεν υποχρεωνει ουτε την "philips" να το κανει διοτι στα ηλεκτρονικα ειδη ισχυει απο την αγορα και οχι απο την επισκευη-αντικατασταση.το ονομα του κυριου προισταμενου ειναι Θ.Χ.Εκνευρισμενος εφυγα και κατευθυνθηκα σπιτι μου για την αναζητηση τον αρμοδιον και κυριος του νομου στο internet βρηκα λοιπον οτι:η εγγυηση επρεπε να αντικατασταθεί οπως ορίζει ο νομος 2251/1994 στο αρθρο 5 και σας το μεταφερω για εξυπηρέτηση σας.
""5. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.
Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο
προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή""
καλεσα ως εκ τουτου τον προισταμενο στο καταστημα multirama οπου πηγα και του ειπα να ψαξει στο internet τον νομο και πραγματι το εκανε και μου ειπε με σθενος οτι οντος αυτος ειναι ο νομος που μου δειχνει οτι δεν με καλυπτη με αντικατασταση εγγυησης.οταν του υπεδειξα το συγκεκριμενο αρθρο γυρισε τα λογια του και μου ειπε οτι και αυτος υπαλληλος ειναι και οτι τους εχουν δωσει λενε.τον εκλεισα για να καλεσω την philips και να παραπονεθω.
Στο τηλεφωνο που βρηκα (00800 3122 1223) το σηκωσε ενας κυριος και αφου του εξεφρασα το παραπονο μου λεγοντας ολη την ιστορια μου απαντησε οτι η εγγυηση που εχω δεν αναφερει κατι τετοιο οποτε δεν ισχυει και τον ρωτησα αν το οποιοδηποτε χαρτι τους ειναι ανωτερο του νομου μου απαντησε οτι για τα ηλεκτρονικα ισχυει η εγγυηση απο την ημερομηνια αγορας και οχι απο την αντικατασταση-επισκευη το προιοντος.τοτε του ζητησα το ονοματεπωνυμο του για να προβω σε καταγγελια και μου ειπε οτι ο κωδικος 4328 αντιστοιχη σε αυτον το ονοματεπωνυμο του να μην με νοιαζει και μου εκλεισε το τηλεφωνο.
επειδη θεωρω οτι εχω δικιο ειπα να απευθυνθω στο ΙΝΚΑ και με την ευκαιρια να ενημερωσω και εσας που ενδιαφερεστε να αλλαξουμε τον τροπο που μας αντιμετωπιζει οποιοσδηποτε του δινουμε τα λεφτα μας.
1)Να θυμαμαι την επομενη φορα που θα χρειαστω κατι να απευθυνθω στο καταστημα ΜULTIRAMA για τον «σπουδαίο» σεβασμο στους πελατες τους
2)να θυμαμαι την επομενη φορα ότι μετα τις 15 μερες που θελει το σερβις σε οτιδηποτε πρεπει να ΖΗΤΗΣΩ την προσωρινή αντικατασταση του προιοντος όπως οριζει ο νομος και να μην το θεωρώ πολυτελεια. Στην περιπτωση μου ηθελε 1 μηνα μια οθονη να παει και να ερθει από την Κερκυρα στην Αθηνα
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ