tromaktiko: Καταχρηστικές χρεώσεις της Vodadone

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Καταχρηστικές χρεώσεις της Vodadone



Προσοχή στους συνδρομητές!
Μετά από ένα χρόνο διακοπής της υπηρεσίας Internet που είχα στην Vodafone, η εταιρεία αποφάσισε από μόνη της χωρίς την έγκριση μου να την ενεργοποιήσει εντελώς αυθαίρετα...
 Το αποτέλεσμα ήταν από 8/4 να με χρεώνει 1€ την ημέρα μέχρι και σήμερα που το κατάλαβα και τους είπα να διακόψουν την υπηρεσία άμεσα. Δύο παρατηρήσεις: 1) Αν δεν το καταλάβαινα από μόνος μου, η Vodafone θα συνέχιζε να με χρεώνει μέχρι να πάθω το εγκεφαλικό, όταν θα μου ερχόταν ο λογαριασμός. 2) Σε ερώτηση μου με ποιο δικαίωμα προχώρησαν σε ενεργοποίηση υπηρεσίας με χρέωση χωρίς την συγκατάθεση μου, η απίστευτη απάντηση τους ήταν ότι το έκαναν για να με προστατέψουν από υπερβολικές χρεώσεις της υπηρεσίας Internet σε περίπτωση που ήθελα να πάρω άλλο πρόγραμμα για την υπηρεσία αυτή !!! Μόνο που εγώ δεν είχα επιλέξει κανένα πρόγραμμα Internet εδώ και ένα χρόνο. Με το ζόρι να μου επιβάλλουν Internet στο κινητό με χρέωση. Σε τι κατάσταση έχει φτάσει η Vodafone;


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!