Παίρνω τηλ.να μάθω τι πρέπει να κάνω λέγοντας μου ο εκπρόσωπος τηλεφωνικώς ότι πρέπει να εξοφλήσετε το υπόλοιπο πηγαίνοντας σε ένα κατάστημα και από εκεί να κάνετε τη διαδικασία με μηδενικό υπόλοιπο.Οκ το κάνω με την υπόδειξη του υπαλλήλου στο κατάστημα του Avenue ότι κυρία μου έχει αλλάξει το σύστημα και γίνεται τηλεφωνικώς στον συγκεκριμένο τετραψήφιο. Ξανά σπίτι και το κάνω τηλεφωνικώς κάτι που ήταν τρομερά δύσκολο να με εξυπηρετήσουν από εκεί...οκ...Ξέροντας ότι όλα έχουν πάρει το δρόμο τους περιμένω περιμένω και περιμένω να μου κοπεί η γραμμή 30 μέρες όπως μου είχαν πει και ανησυχώντας λέω δεν πάω από ένα κατάστημα να δω τι γίνεται. Συγκεκριμένα του Mall. Κυρία μου δεν έχει καταχωρηθεί κανένα αίτημα αυτά γίνονται από το κατάστημα ΟΧΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ.......καταλαβαίνετε φυσικά ότι εγώ αυτό το διάστημα εκτός ότι δεν υπήρχα πουθενά στα τεφτέρια τους συνέχιζα να πληρώνω και πάγια................! .Ο υπάλληλος του Μall θέλοντας να με εξυπηρετήσει μου έκανε την αίτηση γραπτώς καταχωρώντας SOS να ληφθεί υπόψη ότι η κυρία πριν 30 ημέρες έχει κάνει αίτημα ώστε να εξυπηρετηθώ γρηγορότερα και να μου κοπεί η γραμμή σε 1-2 μέρες, και δίνοντας μου μια κάρτα CU να την αλλάξω με την υπάρχουσα μόλις μου κοπεί η γραμμή...Εγώ κάρτα CU βέβαια δεν ήθελα....αλλά καταλαβαίνω είχε κόσμο το μαγαζί πάρε την να τελειώνουμε.....οκ...Φυσικά και οι 30 ημέρες πέταξαν και μετά από άλλες 30 κόπηκε η γραμμή πληρώνοντας πάγια ακόμα..............Έρχεται Άνοιξη μου κόβεται η γραμμή, αλλαζω την κάρτα, μιλάω με εκπρόσωπο να ενεργοποιήσω το Friend and Family που έχει ένα λεπτό το λεπτό προς δύο VODAFONE και δύο ώρες κυρία μου προς τους άλλους. Φυσικά λόγω CU μία μέρα αναμονή για αλλαγή προγράμματος σε Friends and Family και φυσικά χωρίς κινητό λόγω αυτού...Βάζω το Friends and Family μιλώντας με 2-3 τηλεφωνήτριες λέγοντάς μου θα το ενεργοποιήσετε σε αυτό το τετραψήφιο και τέλος κυρία μου !!! 3 μέρες μου έχουν μείνει 3 ευρώ στην κάρτα, δεν έχω μιλήσει καθόλου ώστε να χρεωθώ εξτρά και αυτό γιατί τελικά σας τα είπαν λάθος κυρία μου, αυτό είναι δύο πακέτα μαζί και όχι ένα....! Έχετε ενεργοποιήσει το 1 λεπτό το λεπτό και όχι τις δύο ώρες είναι συνδυαστικά προγράμματα...άρα..άλλα 10 ευρώ για να ενεργοποιήσετε τις δύο ώρες.......αν ήθελα να μου κάνουν συμβόλαιο είμαι σίγουρη ότι θα μου το ενεργοποιούσαν σε ένα λεπτό....και για την καθυστέρηση...έτσι για την ιστορία έχω να πληρώσω τρία πάγια που εκκρεμούν αξίας 60 ευρώ περίπου.....μάλλον θα τα πούμε στα δικαστήρια κυρία VODAFONE....
Ευχαριστώ για το χρόνο σας....
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ