tromaktiko: Συμπεριφορά υπαλλήλων της Vodafone

Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

Συμπεριφορά υπαλλήλων της Vodafone



Σας στέλνω αυτούσιο το email που έστειλα στο site της Vodafone σχετικά με εξυπηρέτηση υπαλλήλων της:
"Σας γράφω αυτό το e-mail διότι θέλω να παραπονεθώ για τη συμπεριφορά υπαλλήλων της εταιρίας σας απέναντι στην αδερφή μου. Η αδερφή μου ......... έχει ένα πρόβλημα στα μάτια και χρησιμοποιεί το πρόγραμμα speaking fone. Ο υπεύθυνος του καταστήματος (στη Νέα Ιωνία) κύριος Κ……., την πήρε τηλ και της είπε για αλλαγή προγράμματος (έκπτωση) και άμεση εμφάνιση της δυνατότητας επιδότησης. Ψέμα. Αυτό έγινε Πέμπτη και σήμερα Δευτέρα δεν έχει γίνει τίποτα. (Δεν ξέρω πόσο καλός είναι στη δουλεία του σε άλλα πράγματα, αλλά εδώ δεν ήταν). Τους παίρνει τηλ και της λένε μέσα στην εβδομάδα θα φαίνεται η επιδότηση. Επειδή ένα άτομο με ειδικές ανάγκες δεν μπορεί να περιμένει πολύ να πάρει τηλέφωνο κινητό και εξαρτάται από κάποιες ημερομηνίες σχετικά με αγορές, και τους το εξηγεί, διαπιστώνει πως υφίσταται τουλάχιστον εμπαιγμό. Όταν θέλουμε να λεγόμαστε επαγγελματίες και μάλιστα κάποιοι να είναι και υπεύθυνοι καταστήματος, θα πρέπει στα λεγόμενα τους να είναι ακριβείς. Δεν παίρνουμε πελάτες αλλά και τον κόσμο γενικότερα μόνο για να έχουμε οικονομικό όφελος. Επιπλέον σημειώνω πως η αδερφή μου πήρε τηλ και στην εξυπηρέτηση πελατών και η κοπέλα της έκλεισε το τηλέφωνο. Δηλαδή η κοπέλα είναι εκεί για να εξυπηρετεί και αυτή στο τέλος κλείνει το τηλέφωνο στα μούτρα του κόσμου. Αυτό είναι υπομονή; Αυτό είναι διαφήμιση για την εταιρία σας; Ευτυχώς που εγώ προσωπικά έφυγα από την εταιρία σας το 1999 όταν θέλατε να με χρεώσετε ένα μήνα παραπάνω ενώ είχα διακόψει για άλλους λόγους τη σύνδεση μου … με την εταιρία σας. Τρία άτομα από την οικογένεια μου είναι πελάτες vodafone. 1ον, θα φύγουν, 2ον θα σας δυσφημήσουν διότι θα περιγράφουν αυτό το συμβάν σε άλλους φίλους. Εκτιμώ πως δεν θα το θέλατε αυτό. Ασφαλώς και στην εταιρία σας είστε αφεντικά, αλλά αν ήμουν εγώ θα απέλυα αμέσως τον κύριο Κ……… και θα έβρισκα την κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο και θα την έδιωχνα και αυτή. Αλλά αν ήμουν εγώ υπεύθυνος. Διότι απλά ζούμε για ένα όνομα. Και μάλιστα σε περίοδο λιτότητας θα έπρεπε να υπάρχει μεγαλύτερη προσοχή και σεβασμός. Ευχαριστώ. Το e-mail αυτό σας ενημερώνω πως θα το στείλω και σε blog διότι είμαι υποχρεωμένος να προστατέψω την αξιοπιστία της οικογένειας μου και να απαιτήσω το σεβασμό όπως εσείς θα θέλατε τη σεβασμό της εταιρία σας από τις πράξεις των υπαλλήλων σας.".

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!