tromaktiko: Vodafone- προσοχή....διπλασιασμός πάγιου απο το πουθενά και δίχως ενημέρωση..!

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Vodafone- προσοχή....διπλασιασμός πάγιου απο το πουθενά και δίχως ενημέρωση..!



Θα σας διηγηθώ την προσωπική μου κάκιστη (και σίγουρα τελευταία) εμπειρία από την εν λόγω εταιρεία.... Ταυτόχρονα ενημερώνω όσους έχουν παρόμοια συμβόλαια μειωμένου παγίου να προσέχουν....την ανάλυση του λογαριασμού τους. Πέρσι, ενώ ήμουν συνδρομητής τους, εκδήλωσα το ενδιαφέρον να μετατρέψω τη σύνδεση μου σε καρτοκινητό και τότε μου τηλεφώνησε στέλεχος της εταιρείας και μου πρότεινε τη διατήρηση της σύνδεσης με μείωση στο πάγιο, πράγμα που δέχθηκα. Προχθές παρέλαβα τον λογαριασμό μου και έκπληκτος διαπίστωσα ότι το πάγιο μου ΕΙΧΕ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ και ήταν μεγαλύτερο ακόμη και από το πάγιο που πλήρωνα πριν γίνει η ειδική συμφωνία. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι σωστά διπλασιάστηκε το πάγιο διότι η προσφορά ήταν για 12 μήνες. Αντέδρασα και τους είπα ότι κανείς δε με ενημέρωσε για κάτι τέτοιο...και αντίθετα μου είχαν πει πως αν αλλάξει κάτι σε σχέση με τη συμφωνία θα με ειδοποιήσουν. Έλαβα την απάντηση...ότι δε μπορούν να μου πουν κάτι περισσότερο διότι όλες οι προσφορές είναι για 12 μήνες και άν θέλω να μίλησω..με κάποιον άλλο για να δω τι προσφορές έχουν τώρα. Φυσικά αν δε πρόσεχα τον λογαριασμό το πάγιο..θα έτρεχε κανονικα εις διπλούν. Γι΄αυτο και εγώ αποφάσισα να τους χαιρετήσω οριστικά. Προσοχή σε όσους έχουν παρόμοια συμβόλαια!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!