Θα ήθελα να σας καταγράψω ενα πάρα πολυ σοβαρό πρόβλημα με την εταιρια vodafone που ειναι ο παροχος του καρτοκινητου μου...
στις 06/02 εως 25/02 ημουν στις η.π.α επειδη ομως εχω καρτοκινητο cu και δεν θα μπορουσα να κανω κλησεις ενεργοποιησα στις 14/02 roaming with credit card.ολες οι χρεωσεις δηλαδη να γινονται στην πιστωτικη μου καρτα.υστερα απο ενα μηνα μου ηρθε λογαριασμος 485,08 ευρω.ο λογαριασμος θεωρω πως ειναι λαθος διοτι ο χρονος ομηλιας μου δεν αντιστοιχει ουτε στο μισο με τις επισημες αναλογες χρεωσεις της εταιριας και τα μυνηματα ηταν πολυ περισσοτερα απο οσα εστειλα,αφου τα ελεγχω μεσω μετρητη μηνυματων.τηλεφωνησα στο τμημα εξυπηρετησης πελατων κατευθειαν και μου ειπαν οτι θα το καταγραψουν και θα με καλεσουν.με καλεσαν υστερα απο 3 εβδομαδες και μου ειπαν οτι τα μηνυματα οντως εχουν διπλο-χρεωθει και στην πιστωτικη και στην καρτα του κινητου.(δηλαδη 70 ευρω στην πιστωτικη και 70 ευρω στην καρτα)τους ρωτησα τι συμβαινει με τις κλησεις γιατι εχει γινει σιγουρα λαθος και μου απαντησαν οτι δεν μπορουν να δουν τον αναλυτικο λογαριασμο για να δουμε εαν εχει γινει λαθος γιατι εχει περασει μηνας(ουτε στο my account μεσω ιστολογογιου της vodafone δεν μπορω να ανακτησω στοιχεια).εγω ομως δεν φταιω γιατι μετα απο 3 εβδομαδες ανταποκριθηκε το τμημα εξυπηρετησης.οι χρεωσεις που μου εχουν γινει δεν ειναι σωστες.επιμενω.θα ηθελα να σας υπογραμμισω οτι μου ειπαν απο το τμημα εξυπηρετησης οτι ακομη και τα επιβεβαιωμενα 60 ευρω λαθους δεν μπορουν να επιστραφουν παρα μονο να μπουν στην καρτα του καρτοκινητου μου.δηλαδη με το ζορι να ξοδεψω τα χρηματα μου στην εταιρια.τελειωνοντας θα ηθελα να πω οτι η εταιρια vodafone εκανε αναλυψη των χρηματων κανονικα και χωρις κανενα προβλημα απο εναν υπευθυνο,σοβαρο και συνεπη πολιτη.!ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας.
Αναγνώστης