VODAFONE Μακράν η χειρότερη εταιρεία
πλήρωσα το λογαριασμό που αφορούσε χρεώσεις φλεβάρη και πάγιο μαρτίου το σύνολο 48,62 ευρώ σε υποκατάστημα της vodafone στο βύρωνα αυτό που είναι πάνω στη φορμίωνος...Λοιποον δίνω στην υπαλληλο το πενηντάευρο μου δίνει ρέστα δύο ευρώ και ενώ περιμένω την απόδειξη από το on line σύστημα μου σκίζει το λογαριασμό σε δύο μέρη και στο σημείο της ταχυπληρωμής,εκεί που αναγράφει το ποσό το σφραγίζει με τη σφραγίδα της επωνυμίας το υπογράφει και πριν προλάβω να πω κουβέντα μου λέει ότι έχει πέσει το σύστημα και ότι ο λογαριασμός θα πιστωθεί κανονικά,αυτό βέβαια δε με ικανοποίησε και της είπα ότι δε πειραζει απλά θέλω να μου επιστρέψει τα λεφτά και να πάω κάποια άλλη μέρα να το εξοφλήσω μιας και έιχα περιθώριο,η παραπάνω υπάλληλος με ξαναδιαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε καμία περίπτωση και πως ήταν θέμα λεει ώρας να ξαναπάρουν το οκ από την vodafone,τελικά ενέδωσα μιας και περίμεναν πίσω από μένα και άλλοι συνδρομήτές με τους λογαριασμούς στα χέρια.Αυτά στις 26/2.μετά από δυο βδομάδες ‚ δέχομαι μήνυμα από τη vodafone ότι έχω ανεξόφλητο ποσό και πως πρέπει άμεσα να το εξοφλήσω,αν δε το εξόφλησα να αγνοήσω αυτό το μήνυμα,καλώ τη vodafone και ο κύριος στο τηλέφωνο μου λεει ότι όντως ο λογαριασμός φαίνεται ακόμα χρεωμένος με ρωτά που το εξόφλησα και το εξιστορώ όλο το σκηνικό και η συνομιλία τελείωσε αφού με διαβεβαίωσε ότι θα με καλέσουν από το λογιστήριο.Οπως ήταν φυσικό ξαναπήγα στο υποκατάστημα να ρωτήσω τι έγινε δεν ήταν εκεί η '' χοντρούλα'' υπάλληλος αλλά κάποιο άλλος νεαρός ο οποίος εκείνη τη στιγμή καθησύχαζε κάποιο κύριο λέγοντάς του ΄τα παρακάτω....δεν υπαρχει πρόβλημα κύριε η vodafone η vodafone είχε πέσει το δύκτιο....μην αγχώνεστε...σε μένα είπε ότι λόγω αλλάγης διεύθυνσης του καταστήματος είχαν κάποιο προβληματάκι,εκει κατάλαβα ότι κάτι δε πάει καλά, έκατσα εκει σχεδόν ενα τεταρτο δεν έφευγα και συνέχει ε΄μπαινε κόσμος με το ίδιο πρόβλημα έγινε της κακομοίρας, μετά από δυο μέρες έκλεισε το κατάστημα ξαναπάιρνω στη vodafone τους ξαναλέω τι έγινε με ξαναδιαβεβαιώνουν ότι θα με καλέσουν από το λογιστήριο όπως και την προηγούμενη φορά και ακόμα περιμένω τηλεφώνημα,εγώ απλά να τους ξαναεπιβεβαιώσω ότι έχασαν αλλό ένα συνδρομητή.Σκασίλα τους βέβαια αλλά εγώ την χοντρούλα θα τη βρω που θα παει, ήταν τόσο πειστική με έκανε να νιώσω και χαζός όταν της ζήτησα πίσω τα λεφτά.
Αναγνώστης