tromaktiko: Σχετικά με χρεώσεις και πάγια Vodafone

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Σχετικά με χρεώσεις και πάγια Vodafone



Ένας ένας συνδρομητής εγκαταλείπει την Vodafone...
Kαι εγώ φίλε μου αποφάσισα να τους χαιρετήσω οριστικά πριν λίγες μέρες.
Είχα επί 5 χρόνια σύνδεση και το τελευταίο χρόνο το πακέτο με τα 20ευρώ και τα 100' δωρεάν. Πριν λίγους μήνες έκανα χρήση επιδότησης και μείωση παγίου. Ενώ πάντα ενημερωνόμουν για τον υπολειπόμενο χρόνο και δεν τον ξεπερνούσα, μου ερχόταν λογαριασμός 45-50 ευρώ. Όταν αποφάσισα να το κόψω και μου τηλεφώνησαν την ίδια ημέρα, τους εξήγησα τους λόγους που με οδήγησαν να αλλάξω εταιρία. Μου είπαν πως ξεπερνούσα πάντα το όρια επειδή εν αγνοία μου είχα 20' σε όλους και 80 σε Vodafone ενώ όταν έκανα την αλλαγή μου είχαν πει πως το πακέτο είναι με δωρεάν 100' σε όλους. Μου πρότειναν φθηνότερο πακέτο και φυσικά αρνήθηκα. Το θέμα είναι πως σε ενημερώνουν για αλλαγές μόνο όταν αποφασίζεις να φύγεις ή καταλαβαίνουν πως σε χάνουν από πελάτη. Αν δεν διέκοπτα κανένας δεν θα με ενημέρωνε για την ιδιαιτερότητα αυτή.
Από μένα ΓΕΙΑ ΣΑΣ λοιπόν, αν και το ξέρω πως δεν με έχουν και ανάγκη μπροστά στον όγκο των συνδρομητών που έχουν.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!