Είμαι συνδρομητής της εταιρείας σε 2 αριθμούς κινητού τηλεφώνου σε σταθερό και internet για περισσότερα από 4 χρόνια...
Η πληρωμή των οφειλών μου γινόταν μέσω πιστωτικής κάρτας με πάγια εντολή. Τον Ιανουάριο προχώρησε σε αλλαγή πιστωτικής κάρτας και παράλληλα δεν επαν-ενεργοποίησα την πάγια εντολή με σκοπό να πληρώνω τοις μετρητής τους λογαριασμούς μου σε καταστήματα καθώς επιθυμώ να κλείσω τη συγκεκριμένη κάρτα και να ελέγξω τις καταβολές μου. Από τα τόσα χρόνια γνωρίζω πως κάθε φορά που άλλαζα κάρτα (λόγω κλοπής πχ) έπρεπε να ξαναενεργοποιήσω την πάγια εντολή και να προσκομίσω αντίγραφο της νέας πιστωτικής, κάτι το οποίο δεν έκανα με σκοπό να την σταματήσω. Τους τελευταίους δύο λογαριασμούς Wind και Tellas τους εξόφλησα κανονικά σε κατάστημα. Ο τρέχων λογαριασμός έχει καταληκτική ημερομηνία πληρωμής την 01/04/2011. Στις 31/03/2011 πήγα σε κατάστημα και με πληροφόρησαν πως δε χρωστάω τίποτα καθώς ήδη είχαν τραβήξει τα λεφτά από την παλιά μου πιστωτική. Το συγκεκριμένο γεγονός είναι απαράδεκτο και άξιο καταγγελίας καθώς η εταιρεία Wind προχώρησε σε παράνομη και μη εξουσιοδοτημένη είσπραξη οφειλής η οποία δεν ήταν ληξιπρόθεσμη (2 μέρες τουλάχιστον πριν τη λήξη της) . Έχω στείλει καταγγελία στην εταιρεία καθώς και στην Υπηρεσία προστασίας του καταναλωτή. Νοιώθω βαθύτατα θιγμένος και εντελώς απροστάτευτος και απαιτώ την αποζημίωση μου από την εταιρεία.
Αναγνώστης