Σήμερα, όποιο εστιατόριο δεν περιλαμβάνει στη λίστα του ελληνικά κρασιά σημαίνει ότι δεν είναι ενημερωμένo, μιας και το ελληνικό κρασί αποτελεί πλέον δημοφιλή επιλογή των Αμερικανών οινοχόων».
Με τα λόγια αυτά ξεκίνησε την ομιλία του ο 'πρεσβευτής' του ελληνικού κρασιού στην αγορά των ΗΠΑ κ. Στήβεν Όλσον (Steven Olson) στο σεμινάριο που διοργανώθηκε από τον Οργανισμό Προώθησης Εξαγωγών (ΟΠΕ) στο πλαίσιο του ετήσιου road show, που πραγματοποιεί ο Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου, εδώ και 5 χρόνια.
Η ανταπόκριση της οινικής αγοράς του Τορόντο και της Νέας Υόρκης στο ετήσιο ραντεβού των Eλλήνων οινοπαραγωγών ξεπέρασε κάθε προσδοκία, όπως σημειώνει ο οργανισμός σε ανακοίνωσή του.
Παρουσιάστηκαν 40 ελληνικές επιχειρήσεις και το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε, όπως σημειώνει ο ΟΠΕ, ήταν έντονο τόσο από οινοχόους, όσο και από εισαγωγείς ή διανομείς, ιδιοκτήτες κάβας και αγοραστές των ΗΠΑ και του Καναδά.
Το έντονο ενδιαφέρον για τα ελληνικά κρασιά επιβεβαιώνεται και από τα στατιστικά στοιχεία, που παρουσιάζουν αύξηση των πωλήσεων του ελληνικού κρασιού, σε αξία στις ΗΠΑ, κατά 12% το 2010, ενώ, σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση αμερικάνικου περιοδικού, η παρουσία των ελληνικών κρασιών στα "mainstream" αμερικανικά εστιατόρια σε ολόκληρη την Αμερική έχει πλέον φθάσει το 1,3% και έτσι, η Ελλάδα με τα πιο δημοφιλή οινικά brands της αποτελεί πλέον ξεχωριστή κατηγορία.
«Ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος, αλλά στον ΟΠΕ δουλεύουμε, στοχεύουμε, επιμένουμε για το καλό των Ελληνικών Εξαγωγικών Επιχειρήσεων», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Αλκ. Καλαμπόκης.