Αλλά οι οδηγοί το χρησιμοποιούν για πολλά περισσότερα πράγματα από το να κατευθύνουν το αυτοκίνητο.
Φέτος οι μηχανικοί και σχεδιαστές των αυτοκίνητων έχουν αναγκαστεί να συμπεριλάβουν διακόπτες για το KERS (Kinetic Energy Recovery Systems) και το DRS (Drag Reduction Systems) μαζί με αυτά που είχαν από τα προηγούμενα χρόνια, διακόπτες, πλήκτρα και περιστροφικά κουμπιά. Φέτος που η Formula 1 μεταδίδεται σε υψηλή ευκρίνεια είναι ευκολότερο για μας να δούμε τι ακριβώς κάνει ο οδηγός με το τιμόνι. Δείτε στο παρακάτω βίντεο μερικές από τις ρυθμίσεις που αλλάζουν οι οδηγοί της Mercedes.
Στον παρακάτω πίνακα είναι οι λειτουργίες των διάφορων διακοπτών του τιμονιού της Sauber:
N Βάζει στο κιβώτιο νεκρά
Β Ενεργοποιεί το KERS
Oil Ενεργοποιεί το εφεδρικό δοχείο λαδιού
KREC (dial) Ρυθμίσεις του KERS
Ack/Yes Επιβεβαίωση ρυθμίσεων (όταν δεν λειτουργεί η ενδοεπικοινωνία)
Probl/No Σημειώνει ότι υπάρχει πρόβλημα
Entry/Prel Ρύθμιση για είσοδο στροφής, προφόρτιση και έξοδο στροφής
MFRS Πολύ-ρυθμιστικός διακόπτης χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τα + και -
PL Όριο ταχύτητας για τα πιτ
BP Βρείτε το σημείο που πιάνει ο συμπλέκτης
W Ενεργοποιεί το DRS
R Ενδοεπικοινωνία
Pedal(dial) Αλλάζει την χαρτογράφηση του γκαζιού
Box Χρησιμοποιείται όταν δεν λειτουργεί η ενδοεπικοινωνία για ένδειξη ότι θα μπει στα πιτ
D Μπουκάλι πόσιμου υγρού
Krel (dial) Απελευθέρωση του KERS
RPM Περιοριστής στροφών
Tyre Αλλαγή ηλεκτρονικών ρυθμίσεων για διαφορετικά λάστιχα
Left gear paddle Κατέβασμα ταχύτητας
Right gear paddle Ανέβασμα ταχύτητας
Lower levers Συμπλέκτης
dailytech.gr