tromaktiko: ΙΚΑ 2011

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

ΙΚΑ 2011



1. Πήρα τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού με οφθαλμίατρο. Παράλογο 1 ήταν η ερώτηση "Είναι κάτι επείγον ή για γυαλιά;"Συγγνώμη...τα γυαλιά δεν είναι κάτι επείγον;
Εχω μυωπία, αναγκάζομαι να οδηγώ για τη δουλειά πολλά χιλιόμετρα (δεν πάει το αστικό εκεί συν ότι η δουλειά μου είναι σκορπισμένη σε 5 διαφορετικά χωριά)... Εχω στραβομάρα...να κινδυνεύσω να σκοτωθώ; Και δεν είναι αυτό επείγον;

2. Παράλογο 2. ραντεβού είχαν για μετά από 2,5 μήνες. Δηλαδή εγώ να μείνω 2,5 μήνες χωρίς γυαλιά ή να τα πληρώσω από την τσέπη μου, ΜΟΛΟΝΟΤΙ ΤΑ ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΙΣΦΟΡΩΝ ΜΟΥ ΣΤΟ ΙΚΑ...

Πήγα από κοντά για να θέσω το θέμα ως επείγον. Θέλω γυαλιά, τέλος. Ρε παιδιά, άδειο ήταν το ΙΚΑ από ασθενείς. Τι κλεισμένα ραντεβού λένε; Ο γιατρός έκανε βόλτες μες στο γραφείο.

Συμπέρασμα: το ΙΚΑ με πλάγιο τρόπο αποφεύγει να πληρώσει όσα μας οφείλει. Γιατί, αν έκλειναν ραντεβού, θα αναγκάζονταν να εγκρίνουν φάρμακα, γυαλιά κι οτιδήποτε άλλο χρειαζόμαστε. Θα τρελαθούμε σ'αυτή τη χώρα. Εμ πληρώνουμε κρατήσεις στο ΙΚΑ εμ δεν έχουμε παροχές. Αλλά για να πάνε με ελικόπτερο διακοπές από τη μια πόλη της Κρήτης στην άλλη ή για να πληρώνουμε πολυτελή κατοικία στους ΔιΝεΤου έχουμε. Εύχομαι να το βρουν μπροστά τους κι εγώ, αν βρεθούν στην ανάγκη μου, δε θα τους βοηθήσω. Βρε χτυπημένο να δω έναν πολιτικό στο δρόμο να κινδυνευει να πεθάνει δε θα το σώσω. Μιλάω σοβαρά.

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!