tromaktiko: Aegean Airlines, άρνηση αποζημίωσης για χαμένη αποσκευή

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Aegean Airlines, άρνηση αποζημίωσης για χαμένη αποσκευή



Οπως φαινεται ο εσωτερικος κανονισμος της Αεροποριας Αιγαιου AEGEAN AIRLINES υπερισχυει του νομου 3006...
αρ φυλλου 84 τευχος α 22-4-2002 και του κανονισμου 889/2002 του Ευρωπαικου Κοινοβουλιου και του συμβουλιου της 13 Μαιου 2002 που αναφερουν οτι =σε περιπτωση φθορας καθυστερησης απωλειας η καταστροφης αποσκευων ο επιβατης οφειλει να υποβαλει γραπτη καταγγελια στον αερομεταφορεα το ταχυτερο δυνατον.Χωρις να προσδιοριζεται το χρονικο περιθωριο για αυτη τη! ν καταγγελια απωλειας αποσκευης.

Η δικη μου καταγγελια εγινε καθυστερημενα για λογους αδιαθεσιας μου και ελλειψη ενημερωσης για τα δικαιωματα μου ,την επομενη μερα 10/12/2010 της αφιξεως μου στο Ελευθεριος Βενιζελος αλλα παρα την εμπλοκη της ΥΠΑ και του ΣΥΝΗΓΟΡΟΥ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ η Αεροπορια Αιγαιου αρνειται να με αποζημιωσει με τα 1000 ΕΤΔ λογω οριστικης απωλειας της αποσκευης μου.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!