tromaktiko: Η Μαριέττα Χρουσαλά σε νέα επαγγελματικά βήματα

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Η Μαριέττα Χρουσαλά σε νέα επαγγελματικά βήματα



Καλύτερο μοντέλο να διαφημίσει τα προϊόντα της από τον εαυτό της δεν θα μπορούσε να βρει. Η Μαριέττα Χρουσαλά ήδη φοράει τις σαγιονάρες που δημιούργησε και τις λανσάρει στην αγορά με πρώτο φόντο τα...
 καλλίγραμμα πόδια της.
Ολα είναι έτοιμα για τα νέα επαγγελματικά βήματα της Μαριέττας Χρουσαλά. Εδώ και περίπου ένα χρόνο η παρουσιάστρια είχε δηλώσει πως ετοιμάζει μια δική της σειρά με σαγιονάρες που σχεδιάζει με τη βοήθεια της μητέρας της Αγλαΐας. Οι δυο τους δεν θ’ ανοίξουν κατάστημα, αλλά θα προβάλλουν τα δημιουργήματά τους μέσω του Διαδικτύου. Η Μαριέττα έχει ήδη φτιάξει το site www.mariettasfantasy.gr, στο οποίο μπορούν όσες γυναίκες ενδιαφέρονται να δουν τα σχέδια και να επιλέξουν εκείνο που τους αρέσει περισσότερο.

Η Μαριέττα έχει κάνει επαγγελματική φωτογράφηση στο εξωτερικό φορώντας η ίδια τις σαγιονάρες της με όλα τα σχέδια. Εξάλλου εκείνη είναι η δημιουργός αλλά και η «μούσα» για την ολοκλήρωση αυτής της ιδέας.

«Ολα άρχισαν το καλοκαίρι που μας πέρασε, όταν αποφάσισα να φτιάξω χειροποίητα δερμάτινα σανδάλια για προσωπική μου χρήση. Η μητέρα μου είχε τον τρόπο να πραγματοποιήσει την έμπνευσή μου. Ενιωσα μεγάλη χαρά, όταν μια κυρία με σταμάτησε στον δρόμο και με ρώτησε από πού τα είχα αγοράσει, και φυσικά ακόμα μεγαλύτερη όταν αυτό συνέβη κι άλλες φορές» δηλώνει ενθουσιασμένη η παρουσιάστρια σε σημείωμά της στο site της.

«Οταν λοιπόν διαπίστωσα ότι άρεσαν τα σανδάλια μου, πήρα το θάρρος να φτιάξω και άλλα σχέδια, τα οποία και χάρισα στις φίλες μου. Ο ενθουσιασμός τους με έκανε να σκεφτώ περισσότερο την ιδέα μου. Αλλωστε δεν πρέπει να αφήνεις την έμπνευσή σου να χάνεται, αλλά αντίθετα πρέπει να τη μοιράζεσαι. Αυτό λοιπόν αποφάσισα να κάνω κι εγώ!»

Στο site της παρουσιάστριας μπορεί κάποιος να διαλέξει τα σανδάλια που επιθυμεί μέσα από την exclusive σειρά, η οποία περιλαμβάνει μοναδικά κομμάτια, σε ένα μόνο νούμερο!

Espressonews.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!