tromaktiko: Απάντηση περί απογραφής

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Απάντηση περί απογραφής



Αφορά http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_3199.html. Καταρχήν δεν είμαι απογραφέας. Κατά δεύτερον είμαι κι εγώ από αυτούς που πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη απογραφή είναι...


παρωδία και ότι εξυπηρετεί άλλους σκοπούς από αυτούς που τόσο «αθώα» μας προβάλλουν. Από την περιοχή μου πέρασε η απογραφέας την Τετάρτη το μεσημέρι, δεν με βρήκε (όπως και αρκετούς άλλους στην πολυκατοικία), άφησε χαρτί ότι θα περάσει την επομένη το απόγευμα αλλά τελικά δεν πέρασε. Ήρθε όμως εχθές, Κυριακή, στις 7 το απόγευμα. Άνοιξα την πόρτα και είδα μπροστά μου μια κοπέλα εξουθενωμένη, χαμένη στις σημειώσεις της να προσπαθεί απεγνωσμένα να βγάλει άκρη. Όπως χαρακτηριστικά μου είπε, ο κόσμος δεν ανοίγει την πόρτα, δεν συνεργάζεται, και σε πολλές περιπτώσεις αδυνατεί να δώσει σχετικά σαφείς απαντήσεις. Προσωπικά, την συγκεκριμένη κοπέλα την λυπήθηκα. Πάντως διαπίστωσα και στην πράξη ότι τα στοιχεία που θα συλλεγούν, θα μελετηθούν και δημοσιοποιηθούν από την απογραφή, των κατοικιών τουλάχιστον, σαφώς και δεν θ’ ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!