tromaktiko: Σε απάντηση "για Δημοτική Αστυνομία"

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Σε απάντηση "για Δημοτική Αστυνομία"



Σε απάντηση του http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_1208.html Θα ήθελα να απαντήσω στον "κύριο" που αναφέρεται στην Δημοτική Αστυνομία ότι όλοι οι Δημοτικοί Αστυνόμοι έχουμε περάσει μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ.
Και δεν έγλυψα κατουρημένη ποδιά για να μπω (προσωπικά είμαι κάτοχος 2 πτυχίων ΑΕΙ). Άνεργος ήμουν και έκανα τα χαρτιά μου....Άλλωστε, έμειναν κενές θέσεις στην προκήρυξή....! Άραγες γιατί δεν έκανες τα χαρτιά σου και εσύ??? Άφου όπως λες όλοι μέρα καφέ πίνουν, κάνουν βόλτες και δεν κάνουν τίποτα.... Ή μήπως όχι??? Μήπως το σκέφτηκες αλλιώς? Μήπως είπες "γιατί να πάω στην Δημοτική Αστυνομία? Για να με βρίζουν κάθε μέρα? ή γιατί όταν πάω να κάνω μία κατάσχεση παράνομου εμπορίου σε δέρνει ο μαύρος και ούτε ένας πολίτης δεν σε βοηθάει? Κάνω λάθος? Εσύ δεν ήσουν που μόλις σε έγραψαν για παράνομο παρκάρισμα, πήγες κατευθείαν στον "γνωστό" σου (Δήμαρχο, αντιδήμαρχο, πολιτικό) για να σβήσεις την κλήση? Γιατί μειώνεις το έργο μου? Σκέφτηκες ποτέ ότι πάνω στις πλάτες των Δημοτικών Αστυνομικών και χωρίς την θέληση τους, κάνουν τις δημόσιες σχέσεις τους οι εκάστοτε αντιδήμαρχοι και δήμαρχοι??? Θα μου πεις, αυτή είναι η δουλειά σου....Ναι το ξέρω...και λέω και δόξα τον Θεό!

Όσο για το μισθό μας, εμένα προσωπικά μου κάνανε περικοπές 20% και τώρα με το νέο μισθολόγιο θα μας κόψουν άλλα 200-300 ευρώ (όπως βέβαια κάνανε σε όλους τους δημοσίους υπαλλήλους) και σε καμιά περίπτωση δεν φτάνουν αυτά που λες. Βέβαια, δεν αντιλέγω, όπως σε όλες τις δουλειές, έτσι και σε αυτή την δουλειά, έχει κακούς αλλά έχει και καλούς υπαλλήλους που προσπαθούν να κάνουν καλά την δουλεία τους και να δικαιολογήσουν τα λεφτά που παίρνουν. Τουλάχιστον μην μειώνετε την προσπάθεια αυτών των υπαλλήλων που προσπαθούν να κάνουν κάτι καλό κόντρα σε κάθε καλομαθημένο - γαϊδαρο οδηγό, σε αντιδημάρχους (που κάνουν δημόσιες σχέσεις), σε μαύρους που μπορεί να σου την "πέσουν" (και να του πουν και μπράβο), σε κάποιον που δεν δίνει τα στοιχεία του κατά τον έλεγχο του καπνίσματος....
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!