tromaktiko: Δεν έχουν το θεό τους εκεί στον ΟΤΕ

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Δεν έχουν το θεό τους εκεί στον ΟΤΕ



Παίρνω τηλέφωνο μια μέρα να τους ζητήσω να μου αλλάξουν πακέτο ομιλίας για να μην πληρώνω πολλά.
Μου λένε σε μια μέρα θα ενεργοποιηθεί το νέο πρόγραμμα και κλείνω το τηλέφωνο. Για κακή μου τύχη μετά από 3μέρες παρατήρησα ότι δεν είχα ίντερνετ. Μετά από ένα 2-ωρο προσπαθειών, καλώ στην τεχνική υποστήριξη να ρωτήσω τι έγινε, και τι ακούσανε τα αυτιά μου; Μου απενεργοποίησαν τον ιντερνετ γιατί λέει άλλαξα πακέτο. Ναι, τους λέω, άλλαξα πακέτο ομιλίας. Το ίντερνετ τι σχέση έχει; "Δεν γνωρίζουμε, κύριε", μου λένε και με περνανε στην εξυπηρέτηση πελατών. Εν, πάση περιπτώση, μου είπαν ότι είχε γίνει λάθος και θα με ξαναενεργοποιήσουν... σε 10 μέρες!!! ΈΛΕΟΣ!!!! Από δική τους, ασχετοσύνη εγώ θα μείνω 10 μέρες, και βάλε, χωρίς ίντερνετ. Τι μυαλά κουβαλάνε εκεί στον ΟΤΕ; Πραγματικά αναρωτιέμαι.



ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!