tromaktiko: Απογραφή - Πληρωμή

Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Απογραφή - Πληρωμή



Θα ήθελα να εκφράσω την απορία μου δημόσια και από αυτό το βήμα να απευθυνθώ στους υπεύθυνους της ΕΛ.ΣΤΑΤ.

Είμαι απογραφέας, προσπαθώ να κάνω τη δουλειά που μου ανατέθηκε όσο καλύτερα μπορώ, θα είμαι συνεπής στο αυστηρό χρονοδιάγραμμα ώστε να είναι όλα έτοιμα στις 24/5, με πολύ κόπο και τρέξιμο (δεν παραπονιέμαι το γνώριζα εξ αρχής αυτό), αλλά...
Και στο σεμινάριο που μας έκαναν (στο πόδι εντελώς, και με ελλιπέστατη ενημέρωση) αλλά και στα τηλέφωνα που παίρνουμε συνεχώς όχι μονο εγώ αλλα και πολλοί άλλοι απογραφείς στην ΕΛ.ΣΤΑΤ, κανένας δεν είναι αρμόδιος να μας ενημερώσει μετά απο πόσους μήνες ή χρόνια θα πληρωθούμε αυτά τα 400, 500, ή 600 ευρώ που μας είπαν οτι θα πάρουμε.
Οπως πολύ σωστά είπε καποιος σε προηγούμενη ανάρτηση, ούτε υπογράψαμε κάποια συμβαση, ουτε καποιον αριθμο λογ/σμου μας μας ζήτησαν, ούτε φυσικά μας είπαν απολύτως τίποτα για το ποτε θα πληρωθούμε.
Απαντήστε μας κύριοι υπεύθυνοι της Στατιστικής αρχής, ποτε θα μας πληρώσετε?
Αναλογιστείτε ότι είμαστε άνεργοι και πολλοί απο εμάς δεν παίρνουμε ούτε ταμείο ανεργίας.
Εσείς απο την πλευρα σας διαμηνύετε ρητά (και απρόσωπα) ότι θελετε τις καταστάσεις να τις παραδώσουμε σε συγκεκριμενη ημερομηνία.
Και θα είμαστε συνεπείς.
ΕΣΕΙΣ???
Μάλλον πρέπει να συντονιστούμε όλοι εμεις οι απογραφείς -και οι τομεάρχες- οτι εαν δεν δωθει μια συγκεκριμένη απαντηση στο ΠΟΤΕ θα πληρωθουμε να μην καταθεσει κανενας τα χαρτια που με τοσο κοπο εγραψε (και απέγραψε) σε 15 μερες.

Ενας απογραφέας.

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!