tromaktiko: Τί συμβαίνει με τις συνδέσεις του ΟΤΕ;

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Τί συμβαίνει με τις συνδέσεις του ΟΤΕ;



Έφαγα τρελή ήττα. Αναβάθμισα το conn-x από 2 σε 24 πριν 2 μήνες και η φοβερή ταχύτητα που σερφάρω εδώ και μια εβδομάδα είναι 1,8 Mbps.
Ενώ μετά την αναβάθμιση έπιασα περίπου 12 Mbps ξαφνικά πριν 2 εβδομάδες άρχισα να έχω αποσυνδέσεις κάθε 1 ώρα. Μετά από μια μέρα υπομονής πήρα τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη, κι ένας μαγκάκος προσπαθούσε να με πείσει ότι η γραμμή μου είναι μια χαρά και μου μίλαγε και σαν να ήμουν και η "ενόχλα του ωτού"! Έκλεισα και ξαναπήρα και μιλησα με κάποιον άλλο ο οποίος είπε θα στείλουν τεχνικούς. Φυσικά και δεν ήρθαν μέσα στο ΣΚ. Τέλος πάντων ήρθε ο τεχνικός και προς μεγάλη μου έκπληξη μου είπε ότι μου άλλαξαν ζεύγος και το νέο δεν παίζει να πιάσει πάνω από 2 και δεν έχει κι άλλες πόρτες ελεύθερες το DSLAM μου για να με αλλάξουνε μπας και δω άσπρη μέρα. Ρε πάμε καλά? Αλλάξανε τη σύνδεση μου χωρίς να με ρωτήσουν και τελικά θα φάω στη μάπα τα 2 Mbps τώρα που ανανέωσα για 12 μήνες όταν έκανα αίτηση αναβάθμισης? Αν ήταν έτσι να πήγαινα αλλού! Τι παραμύθια είναι αυτά? Ρε τι τραβάμε με τον ΟΤΕ;


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!