tromaktiko: Οσον αφορα τις πανελλαδικ​ες

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Οσον αφορα τις πανελλαδικ​ες



Ειμαι μαθητρια της Γ λυκειου και φετος συμμετεχω και εγω στις πανελλαδικες εξετασεις. Αυτες τις μερες εχω ακουσει πολλους να συμβουλευουν τα παιδια και να τους λενε να διαβασουν καλα για το επομενο μαθημα...
(μιας και στα προηγουμενα δεν εγραψαν καλα) και οτι εχουν χρονο να διορθωσουν το βαθμο τους. Δυστυχως η ζημια εγινε γιατι ηδη εχουμε εξεταστει σε 2 μαθηματα βαρυτητας, μαθηματικα γενικης και κατευθυνσης οπως και βιολογια γενικης. Ναι τα θεματα ΕΙΝΑΙ δυσκολα χωρις κλιμακωση, ναι και αλλα παιδια περασαν απο αυτη τη διαδικασια, ναι πολλοι μαθητες δεν ηταν καλα προετοιμασμενοι και τα φορτωνουν στις επιτροπες αλλα δεν ειναι ολοι ετσι! Μια χρονια διαβαζω και προσπαθω πολυ και τωρα εχω απογοητευτει τοσο που δεν ξερω πλεον για ποιο λογο συνεχιζω να διαβαζω. Η πρωτη μου επιλογη ειναι πλεον παρελθον και δυστυχως για μενα δεν εχω σκεφτει ποια αλλη σχολη θα μου αρεσε για να την επιλεξω. Οι συμμαθητες μου ειναι το ιδιο απογοητευμενοι με τις επιδοσεις τους ως τωρα. Ειδα παιδια σαϊνια να φευγουν στη μιαμιση ωρα απο την αιθουσα ετοιμα να βαλουν τα κλαμματα και κοιτουσα μια αυτους και μια το γραπτο μου με απορια και σκεφτομουν: << Εφυγαν αυτοι;;;; Που καταντησαμε!>> Ισως ακουγονται τραγικα αυτα που περιγραφω αλλα για μενα ειναι σοβαρη η κατασταση. Δεν εχω μαθει απο κανεναν, ουτε απο το σχολειο ουτε απο το φροντιστηριο, καλα νεα για τις επιδοσεις τους. Και ποσο ποια θα πεσουν οι βασεις για να εχω ελπιδες; Γι'αυτο το λογο πιστευω πως εχω το δικαιωμα να κατηγορω και εγω επιτροπες και υπουργεια. Εσπειρα και δε βλεπω να θεριζω... Και το γεγονος οτι αχολουμαι με αυτο το γραμμα και οχι με το διαβασμα δε σημαινει οτι ψευδομαι, ειμαι πολυ καλα προετοιμασμενη για αυριο και ελπιζω να καταφερω να γραψω ο,τι θεμα επιλεξουν. Και τελος, εσεις που κρινετε αυτους που γκρινιαζουν και παραπονιουνται για τα θεματα ενω φαινεται να μην ασχολουνται και πολυ με τα βιβλια τους, σκεφτειτε και εμας που προσπαθουμε και δεν βλεπουμε αποτελεσμα ως τωρα.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!