Ευρωπαίοι και ΗΠΑ βλέπουν κάλπη λόγω κυβερνητικής αδυναμίας και πιέζουν με θράσος τις δυνάμεις της αντιπολίτευσης να προσφέρουν συναίνεση για να προχωρήσει απρόσκοπτα η εφαρμογή του μνημονίου. (Σελ. 3-5)
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: Στο χείλος της αβύσσου, επιχειρεί μέσω της εθνικής συνεννόησης να διασωθεί σε μια φάση που όλα δείχνουν ότι οδεύουμε ολοταχώς στις κάλπες. Ο πρωθυπουργός σχεδιάζει συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς και διάγγελμα-αναγγελία ακόμη πιο επώδυνων μέτρων, με απομάκρυνση δημοσίων υπαλλήλων και σαρωτικές ιδιωτικοποιήσεις. (Σελ. 10-11)
Ν.Δ: Στρίβει δια του αρραβώνος για το μεσοπρόθεσμο και αναζητεί τρόπους για να εξασφαλίσει και την πίτα (συναίνεση) ολόκληρη και τον σκύλο (αντιπολιτευτικό της ρόλο) χορτάτο. (Σελ. 12-13)
ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ: «Συνωμοσία», σεξ, ψέματα και εξουσία στη Νέα Υόρκη. Οι παρενέργειες στην ευρωπαϊκή πολιτική σκηνή από την… αταξία του πρώην ισχυρού του ΔΝΤ και υποψήφιου για τη γαλλική προεδρία. (Σελ. 16, 53)
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ «ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΩΝ»: Το who is who των τεχνοκρατών που βολιδοσκοπούνται για να βάλουν πλάτη στην κυβέρνηση προκειμένου να ολοκληρώσει τις δεσμεύσεις που έχει αναλάβει έναντι των πιστωτών μας. (Σελ. 18-20)
ΑΘΗΝΑ: Η απειλή της βίας και ο… ύπνος της πολιτείας. Χαρτογράφηση του χάους που επικρατεί στην πόλη και των αναποτελεσματικών προσπαθειών των αρμοδίων να λύσουν το γρίφο. (Σελ. 22-23, 45)
ΜΑΖΙ με το «Π» και το πολιτιστικό ένθετο «ΠΟΝΤΙΚΙ art». Ο Κώστας Τσόκλης μιλάει για τα επερχόμενα εγκαίνια του μουσείου που φέρει το όνομά του κάνοντας ταυτόχρονα μια εκ βαθέων εξομολόγηση για όλα και κυρίως για την ανάγκη του να φανεί χρήσιμος στις νεότερες γενιές τώρα που «η ώρα της ανάγκης ήρθε». Ακόμη: Ποιές είναι οι νέες ομάδες που διεκδικούν μια θέση στο θεατρικό σανίδι όπως παρουσιάστηκαν στο νεανικό Bob Theatre Festival, η επιστροφή της Αλέξιας με νέο αέρα από το Χόλιγουντ, το φεστιβάλ Καννών και τα τέρατα και σημεία στη μόδα, σε μια τολμηρή έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη.