tromaktiko: Όνειρα για το μέλλον...

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Όνειρα για το μέλλον...



Μήπως τελικά είμαστε άξιοι της μοίρας μας ως Έλληνες? Η Ισπανία χώρις να έχει στην πλάτη της το ΔΝΤ μας δείχνει τον δρόμο της κάθαρσης, πως μπορούμε να πάρουμε το μέλλον μας στα χέρια μας, αλλά εμείς από ότι φαίνεται κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου.
Εμείς ακούμε ΔΝΤ και λέμε δεν νομίζω Τάκη. Εκεί καταντήσαμε, να βλέπουμε να γίνονται τόσα πράγματα εις βάρος μας και εμείς σαν βλάκες να καθόμαστε και να τα παρακολουθούμε. Είμαι νέος, ακόμα φοιτητής, και βλέπω το μέλλον μου να καταστρέφεται. Μάλλον συγνώμη δεν βλέπω κανένα μέλλον. Πλέον δεν έχω όνειρα για το μέλλον αλλά τα μόνα όνειρα που βλέπω είναι πως να εκδικηθώ όλους αυτούς τους "σοφούς" που χωρίς να έχουν κανένα προσόν όλοι μας τους δώσαμε εξουσία κάνοντας τους βουλευτές.
Δεν ξέρω πόση αγάπη έχει μείνει μέσα μου για τους συνανθρώπους μου, μάλλον όχι και πολύ. Έχω καταντήσει ρατσιστής βλέποντας όλα αυτά που κάνουν όλοι αυτοί οι λαθρομετανάστες που μπάσαμε στην χώρα μας τελείως άκριτα. Άνθρωποι χωρίς κουλτούρα και παιδεία περιμένετε να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία μας? Δεν νομίζω. Είμαι νευριασμένος με τον εαυτό μου που νοιώθω έτσι, νευριασμένος με τους μεγαλύτερους που άφησαν να συμβούν όλα αυτά ζώντας τόσο καιρό μέσα σε μια γυάλινα γυάλα νομίζοντας ότι όλα είναι μια χαρά, νευριασμένος με τους νέους που το μόνο που τους νοιάζει είναι ο καφές, η καλοπέραση άντε και η πρωτιά στις φοιτητικές εκλογές για να κάνουν και αυτοί το κομμάτι τους. Έχω αηδιάσει με τους νεοέλληνες.
Καλά λένε οι Ισπανοί κάντε ησυχία γιατί θα ξυπνήσουν οι Έλληνες, και αυτοί κατάλαβαν πόσο βλάκες είμαστε. Αυτοί κάνουν επανάσταση στους δρόμους όλοι μαζί χωρις βία, χωρίς πολιτικές παρωπίδες, αυτός είναι ο δρόμος. Εμείς όπως λέει και ένα τραγούδι μάθαμε να κάνουμε επανάσταση μέσα από ακριβά αμάξια, ρούχα, μόδα και λεφτά. Μέσα από το φαίνεσθαι και όχι το είναι. Για αυτό δεν υπάρχει φως στον ορίζοντα. Είναι όμως ώρα ο καθένας ατομικά αλλά και συλλογικά να ξυπνήσουμε γιατί έρχονται πολύ δύσκολες εποχές και ο καθένας μόνος του δεν θα καταφέρει τίποτα.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!