tromaktiko: Βλέπω...φοβάμαι...λυπάμαι...

Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Βλέπω...φοβάμαι...λυπάμαι...



Είμαι ο Δ. και είμαι 33 ετών...Δουλεύω στο δημόσιο (με απόλυτα δημοκρατικές διαδικασίες), είμαι ανύπαντρος (δεν υπάρχει...σέντς για γάμο και παιδιά και δεν θα ''χαντακώσω'' καμιά κοπέλα να με περιμένει).
 Θέλω να γράψω κάποια πράγματα για όλα αυτά που γίνονται στην χώρα τα τελευταία χρόνια...ήμουν ένας άνθρωπος με όνειρα και φιλοδοξίες...ένας άνθρωπος που ήθελε να φτιάξει μια οικογένεια με κάποια κοπέλα που θα είχε το ίδιο όνειρο με εμένα...δεν ήθελα πλούτη και δόξες...ένα εισόδημα ήθελα που να περνάω απλά υποφερτά τον μήνα μου...να μπορώ να ζήσω τα παιδιά μου και την οικογένειά μου...ξαφνικά ακούω 3 γράμματα που δεν ήξερα:Δ.Ν.Τ....ακούω για χρέος...ακούω για πτώχευση...άγνωστες (τότε) λέξεις για την χώρα που ζώ...και σκέφτομαι:ε γώ τα έφαγα τελικά??? Εγώ που δεν έκλεψα ποτέ??? Που ακόμα και στο περίπτερο όταν κάνει λάθος ο περιπτεράς του επιστρέφω το ευρώ???Τέλος πάντων αναγκαστικά και χωρίς να με ρωτήσουν...το δέχτηκα...δεν κλαίγομαι όμως...ξέρω πως τα παιδιά στον ιδιωτικό τομέα είναι ακόμα χειρότερα...και πως υπάρχουν και παιδιά άνεργα...τις τελευταίες μέρες βλέπω έναν ανελέητο πόλεμο μεταξύ Ελλήνων ακροδεξιών και μεταναστών (ή λαθρομεταναστών)...και πραγματικά λυπάμαι...δεν φταίνε ούτε η μεν ούτε η δέν...φταίει η λάθος μεταναστευτική πολιτική των κομμάτων που κυβέρνησαν και κυβερνούν τον τόπο...οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές...τους έκαναν...και σε αυτό φταίνε όλοι τους (πολιτικοί-δημοσιογράφοι)....
Βέβαια η ερώτηση είναι μία:υπάρχει λύση???ΟΧΙ δεν υπάρχει η απάντησή μου (εννοώ με το υπάρχον πολιτικό σκηνικό)...υπάρχει μόνο αν βρεθεί κάποιος που θα πάρει τις τύχες τις χώρας και θα λάβει σοβαρές και υπεύθυνες αποφάσεις...κάποιος που δεν θα έχει ξαναασχοληθεί με την πολιτική και δεν θα ανήκει σε κανέναν πολιτικό χώρο...κάποιος που απλά θα υλοποιήσει τις σωστές πολιτικές από άλλα κράτη...κάποιος που θα γράψει στα παλιά του τα παπούτσια τα συνδικάτα (για εμένα ο πρώτος λόγος της οικονομικής καταστροφής της χώρας)...τους δημοσιογράφους (ο δεύτερος λόγος)....και να στείλει τους σημερινούς πολιτικούς (και αυτούς των τελευταίων 30 χρόνων) στα δικαστήρια ελέγχοντας το πόθεν...αίσχος τους (ο τρίτος λόγος)...
Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας...αλλά ώρες-ώρες πραγματικά θα προτιμούσα να ζούσα σε άλλη χώρα...δεν πάει άλλο...όσο πιο γρήγορα φύγει η πράσινη λαίλαπα...και όσο πιο γρήγορα η χώρα αυτή ''κυοφορήσει'' έναν νέο ηγέτη...με τα παραπάνω χαρακτηριστικά...τόσο καλύτερα...
ΥΓ1--->Διάβασα ότι τον Στρός Κάν τον συνέλαβαν για απόπειρα βιασμού...προς τί η έκπληξη???Και εμάς μας ''βιάζει'' 1,50 χρόνο τώρα...και μόνο ''ευχαριστώ'' του λέμε...
ΥΓ2--->Χθες έγινε χαμός με τα θέματα των εξετάσεων στα μαθηματικά...καλά...αυτή η Αννούλα η Διαμαντοπούλου...τί κάνει???Δεν σκέφτεται τα παιδιά και τον αγώνα που κάνουν...δεν σκέφτεται τους γονείς και τα χρήματα που έχουν σπαταλήσει σε φροντιστήρια (δωρεάν παιδεία φυσικά)...δεν σκέφτεται την αγωνία παιδιών-γονιών...???Ακόμα και εδώ...την ζωή δύσκολη κάνουν στους Έλληνες και τα Έλληνοπουλα???


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!