tromaktiko: Βαρέθηκα...Έτσι απλά...

Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Βαρέθηκα...Έτσι απλά...



Έχω βαρεθεί να ζω σε μία κατάσταση που όλοι προσπαθούμε να βγάλουμε το μάτι του άλλου.
Εμείς να λέμε "φταίνε" και εκείνοι να λένε "φταίτε". Είμαι 29 χρονών, δόξα το Θεό έχω μία δουλειά αν και την απεχθάνομαι και μπήκα σε μία διαδικασία και έχτισα το νέο μου σπίτι για να έχω και εγώ κάτι (με χίλια ζόρια βέβαια με τράπεζες κ.λ.π.) Ανάθεμα την ώρα... αν το ήξερα που θα κατέληγε η Ελλάδα, αν ήξερα πως θα ντρεπόμουν που έχουμε γίνει περίγελος  της Ευρώπης και του κόσμου γενικότερα, θα κρατούσα ότι οικονομίες είχα και θα έφευγα.΄Έτσι απλά... Που θα μεγαλώσουμε τα παιδιά μας, ρε πατριώτες? Πρέπει να αναγκαστούμε να κάνουμε αυτά που έκανα οι δικοί μας πριν χρόνια? Να φεύγουν για μια καλύτερη ζωή και να ρίχνουν μαύρη πέτρα πίσω? Γιατί να φύγω από την χώρα μου και να την αφήσω να γίνει καταφύγιο για τους μετανάστες? Δεν είμαι ρατσίστρια, έχουν δικαιώματα και είναι άνθρωποι (αρκετοί τουλάχιστον από αυτούς) αλλά πως θα γίνει? Να φοβάμαι να περπατήσω στην πόλη μου? Αλλά ρε παιδιά, καλά να παθουμε στην τελική... Ελπίζαμε, πιστεύαμε σε ένα καλύτερο αύριο... ότι κάποιοι θα μας έσωναν... Μήπως να σωθούμε από τους εαυτούς μας πρώτα? Έτσι πως τα έχουμε κάνει όλοι μα όλοι ας υποστούμε της συνέπειες. Ας φερθούμε παλικαρίσια και ας βυθιστούμε με ψηλά το κεφάλι... ας μάθουμε επιτέλους όλοι οι Έλληνες πως δεν είναι λύση συνέχεια να τα τρώμε από παντού. Αλλιώς πόσο καλύτεροι είμαστε από τους μετανάστες που σκοτώνουν για 100 ευρώ;


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!