tromaktiko: Σχετικά με: "Πότε θα πληρωθούν οι απογραφείς;"

Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Σχετικά με: "Πότε θα πληρωθούν οι απογραφείς;"



Ειμαι και εγω απογραφέας. Όσο και να προσπαθουν καποιοι τομεαρχες, αλλα και καποιοι που κανουν οτι ξερουν πως θα τα παρουμε τα χρηματα μας, να πω και εγω οτι...


τέλειωσα την απογραφη τρέχοντας 12 ώρες καθε μερα σαν το σκυλι και τελικα μου λεει η τομεαρχης οκ δωστα να τα στειλω... Της λεω αυτο ηταν τελειώσαμε; Μου λεει ναι, της λεω για κατσε λογαριασμο δεν θα μου ζητησουνε ή κατι τετοιο, μου απάντησε θα ενημερωθείς οταν ειναι.....
Φυσικα αρνηθηκα να τα παραδώσω και το ιδιο προτρεπω να κανουν ολοι οι απογραφείς. Ήδη όσους γνωστούς εχω που ειναι απογραφείς αρνηθηκαν να παραδωσουν τα απογραφικα.
Όπως φαινεται δεν εχουν σκοπο να μας πληρωσουν.

ΥΓ. Ο Παπαδάκης καθε πρωι που ασχολείται με την απογραφή κλπ, δεν ειδα να ρωτησει κανεναν αρμοδιο αυτα τα κακομοιρα παιδια που τρεχουν εαν θα τα πληρωσει κανείς.....


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!