tromaktiko: Σχετικά με τα θέματα περί δημοσίων υπαλλήλων,δασκάλων,παιδείας στην Ελλάδα κ.α

Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Σχετικά με τα θέματα περί δημοσίων υπαλλήλων,δασκάλων,παιδείας στην Ελλάδα κ.α



Χωρίς να είμαι εκπαιδευτικός θα ήθελα να απαντήσω και στην αναγνώστρια και στον 21χρονο που έφυγε στο εξωτερικό και σώθηκε... μιάς και καταπιάστηκαν με τόση ελαφρότητα για το θέμα των εκπαιδευτικών και την αξία τους στην Ελλάδα.Μάλιστα η αναγνώστρια γράφει οτι πρέπει οι νέοι να μπούν μπροστά για να σωθεί η Ελλάδα,ίσως πιστεύει οτι εδώ και αιώνες μόνο τώρα υπάρχουν νέοι.Ολες οι επαναστάσεις κατά το παρελθόν απο νέους έχουν γίνει και ας μη ξεχ! νά οτι εκεί που είναι ήμουνα και εδώ που είμαι θα έλθει.Περάσαμε πολέμους,χούντα,εποχές δύσκολες και όπως αγωνίζεται τώρα εκείνη αγωνιστήκαμε και εμείς.Ισως να μην τους παραδίνουμε έναν κόσμο όπως τον θέλουν,όμως και εμείς παλέψαμε για να κάνουμε έναν κόσμο καλλίτερο απο αυτόν που παραλάβαμε στο μέτρο του δυνατού.Ιδού πεδίον δόξης τρανό και για εσάς.Δεν αμφιβάλω για την αξία σας,είσαστε και πιό έξυπνοι από εμάς και πιό ξεκούραστοι,γιατί οι περισσότεροι της ηλικίας μου για να σπουδάσουμε δουλεύαμε το πρωϊ στα εργοστάσια και στη λαχανα! γορά.Για τις αποδοχές των εκπαιδευτικων ίσως διαφεύγει απο τον φίλο μας οτι υπάρχει και η εκτός σχολείου απασχόληση (προετοιμασία,διόρθωση γραπτών).Εχει μπεί σε αίθουσα ο φίλος με 20 ή 25 παιδιά εκ των οποίων τα 5 να είναι λίγο ανήσυχα,σε όποια βαθμίδα της εκπαίδευσης και να προσπαθήσει να κάνει τη δουλειά του;Βέβαια τον μαθητή σπάνια τον νοιάζει διότι θα πάει στο φροντιστήριο να τα μάθει,άρα αυτός που απαξιεί το δημόσιο σχολείο είναι ο ίδιος ο μαθητής.Αν ήθελαν οι ίδιοι οι μαθητές να πιέσουν καταστάσεις πρός το υπουργείο για αλλαγές στην παιδεία θα έβαζαν μπροστά και τους συλλ! όγους γονέων και κηδεμόνων,που εμφανίζονται μόνο οταν υπάρχει τιμωρία για κάποιον μαθητή επειδή χρησιμοποίησε το κινητό του στην αίθουσα.Βέβαια υπάρχουν και εκπαιδευτικοί της κατηγορίας που γράφει ο φίλος αλλά είναι ελάχιστοι.Ο μαθητής με τη σοβαρότητά του και τις ερωτήσεις του θα κρατήσει και τον εκπαιδυτικό σε εγρήγορση.Είναι θέμα συνεργασίας η μάθηση.Θέμα παπαγαλίας είναι γεγονός οτι υπάρχει,δεν φταίει όμως ο δάσκαλος.Το πρόβλημα είναι στο υπουργείο παιδείας και στις επιτροπές που επιλέγουν την ύλη και έτσι επιβάλλουν και τον τ! ρόπο διδασκαλίας στους δασκάλους.! Ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος να βγάλει συγκεκριμένη ύλη σε συγκεκριμένο χρόνο,δύσκολο,όταν στην τάξη υπάρχει και ένα ψιλομπάχαλο τότε χαιρετίσματα στη εξουσία και δεν φταίει μόνο ο καθηγητής.Για την παραπαιδεία δεν έχω να γράψω κάτι διότι όλοι επιθυμούν την κατάργησή της αλλά όλοι είναι νεροκουβαλητές σε αυτή την ιστορία.Αλλωστε έχει παρατηρηθεί οτι άν αυτοί οι εκπαιδευτικοί μπούν στο δημόσιο σχολείο τότε υπάρχει η άποψη οτι ξαφνικά έγιναν όμοιοι με τους άλλους,άρα δεν υπαρχει λογική σε αυτή την παρατήρηση της φίλης μας.Τώρα η φυγή το! υ φίλου στο εξωτερικό για να σωθεί ίσως έχει τα δίκια του,η αιτία δεν είναι όμως οι εκπαιδευτικοί.Τέλος νομίζω οτι όλη αυτή η διαμάχη μεταξύ δημοσίων υπαλλήλων και ιδιωτικού τομέα πρέπει να σταματήσει κάπου και οι ακρότητες δεν βγάζουν πουθενά παρά μόνο στη διάσπαση των εργαζομένων και στο τέλος όλοι μαζί θα γίνουμε μια μπουκιά στα κοράκια που περιμένουν!

Αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!