tromaktiko: Ακόμα μια απογραφέας

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Ακόμα μια απογραφέας



Είμαι και εγώ μια ακόμη απογραφέας, τρέχουμε στους δρόμους καθημερινά για λίγα ευρώ... γιατί αυτά τα ευρώ είναι σωτήρια για όλους εμάς μπαίνουμε καθημερινά με ρίσκο σε δεκάδες ξένα σπίτια με τον κίνδυνο αν θα βγούμε όχι, δεν έχουμε μπει στην διαδικασία εθελοντικά. Γι αυτό απαιτούμε να μας πουν ημερομηνία πληρωμής, δεν έχουμε υπογράψει τίποτα δεν μας έχουν δώσει καν κωδικούς απογραφέα! Όλο μας λένε αύριο και αύριο. Εγώ λοιπόν δεν θα δώσω το υλικό πίσω αν δεν μου δώσουν κάτι επίσημο και μια ημερομηνία επίσημη ότι θα πληρωθώ, έστω να ζητηθούν οι τραπεζικοί λογαριασμοί και παροτρύνω το ίδιο να κάνουν και οι υπόλοιποι υπογραφείς! Αν δεν μου δώσουν μια λύση το υλικό θα το κρατήσω δεν το επιστρέφω και ας μου κάνουν ότι θέλουν λυπάμαι κύριοι αλλά ο τζαμπας πέθανε και εγώ έχω ανάγκη! Διατηρώ την ανωνυμία μου για ευνόητους λόγους!

Αναγνώστρια
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!