1) Ποιό είναι το καθεστώς με το οποίο πρέπει να εργάζονται; Υπάρχει συγκεκριμένο πλαίσιο αρμοδιοτήτων και καθηκόντων ή αυτό επαφίεται στην κρίση του εκάστοτε προϊσταμένου;
2) Ποιός είναι ο τρόπος με τον οποίο θα πληρώνονται οι εργαζόμενοι και πότε ακριβώς θα γίνεται η πληρωμή αυτών;
3) Υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός ημερών αδείας που δικαιούνται οι εν λόγω εργαζόμενοι ή οι ημέρες κατά τις οποίες δεν θα προσέρχονται στην υπηρεσία αποσχόλησης τους θα θεωρούνται απουσίες και ποιός είναι ο μέγιστος αριθμός απουσιών που δικαιούνται;
4) Πέραν του προβλεπόμενου αριθμού αδειών και απουσιών, με ποιο τρόπο και για πόσο χρονικό διαστήμα θα χορηγούνται αναρρωτικές άδειες;
5) Σε ποιές ενέργειες πρέπει να προβούν οι εν λόγω εργαζόμενοι ώστε να ανανεωθούν τα βιβλιάρια υγείας τους στο ΙΚΑ;
6) Τέλος, παρακαλούμε να δοθεί έγκυρη απάντηση σχετικά με την ανανέωση ή μη των καρτών ανεργίας.
Από την στιγμή που δεν υπάρχει υπογεγραμμένη ενεργός σύμβαση, ούτε τελεσίδικη απόφαση δικαστηρίου παρακαλούμε να διευθετηθεί το θέμα δίκαια και εξίσου για όλους τους εργαζομένους.
Παρακαλούμε πολύ στην άμεση ανταπόκριση σας με γραπτή απάντηση στα ερωτήματα μας, σε όλες τις ΔΟΥ τις χώρας.
Με εκτίμηση
Εργαζόμενος με Ασφαλιστικά μέτρα στο Υπουργείο Οικονομικών