tromaktiko: Αίσχος στα διόδια Ζευγολατιού - Κορινθίας

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Αίσχος στα διόδια Ζευγολατιού - Κορινθίας



Με αφορμη την αναρτηση
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_6870.html,
εχω να προσθεσω την δικη μου εμπειρια στα διοδια Ζευγολατιου πριν μερικές μέρες...

Σταματώντας στα ανω διοδια, με κατευθυνση προς Πάτρα, αρνηθηκα να πληρωσω μετρητα, ζητώντας πιστωτικη αποδειξη. Η υπάλληλος μου αρνηθηκε την εκδοση πιστωτικου, τοτε της ειπα οτι στην Αθηνών-Λαμίας εχω ζητησει και μου εχουν δωσει, παίρνοντας την απαραδεκτη απαντηση οτι εδω ειναι "ολυμπια οδός". Αμέσως της ζηταω να φωναξει την προϊστάμενη διοδιων και ερχεται μια μελαχρινή κοπελα, γυρω στα 30, με ύφος 1000 καρδιναλιων η οποια σχεδον αμέσως σταθηκε μπροστα στο αυτ/το μου και τραβηξε φωτογραφια τις πινακίδες του. Έξαλλος μόλις αντιληφθηκα την αυθαιρεσια της, ρωτησα πως λεγεται και οχι μονο δεν απαντησε, αλλα κρυφτηκε μεσα στα γραφεια. Η εν λογω προισταμενη (?) θα μηνυθεί για μη εκδοση πιστωτικου, παρανομη κρατηση οδηγου και ι.χ., αφου δε σηκωσε τις μπάρες και για αυθαίρετη ληψη φωτ/φιας.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!