Εφιστούμε την προσοχή των καταναλωτών , οι οποίοι έχουν δεχτεί τέτοια μηνύματα, παρά την όποια οικονομική πίεση και εάν βρίσκονται ,να μην ενδώσουν σε τέτοιες προσκλήσεις ,σε τέτοιες αδιαφανείς διαδικασίες (παγίδες) "επιτηδείων". και να δώσουν τα προσωπικά τους στοιχεία που ζητούν μέσω του δικτυακού πίνακα, τα οποία δεν γνωρίζουμε ποιοι και πως θα τα διαχειριστούν.
Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ , στην επιστολή -καταγγελία της , καλεί την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ,στην έγκαιρη έρευνα , και στις ενέργειες που οφείλει να κάνει , για την διαφύλαξη των συμφερόντων των καταναλωτών , αλλά και από πρακτικές που εκ της γενέσεως τους δεν δεικνύουν διαφάνεια.
H Πρόεδρος της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων
Ιωάννα Μελάκη
ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ Ν. ΧΑΝΙΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Α/Μ35